امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

سیمای قم با برنامه‌های متنوع به استقبال نوروز می رود

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۲/۱۲/۲۶- ۱۰:۰۵

سیمای نور با تولید و پخش 4 برنامه و ویژه برنامه با موضوعات متنوع اجتماعی و نوروزی برای خانواده‌ها و کودکان به استقبال نوروز 1403 می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای نور با تولید و پخش 4 ویژه برنامه با نام های «عیدانه» و «عید اومده» برای خانواده‌های قمی و برنامه‌های «خانه شادی» و «شهر من» ویژه کودکان و فرزندان قمی‌با موضوعات متنوع اجتماعی و نوروزی به استقبال نوروز 1403 میرود.

ویژه برنامه «عیدانه» با حضور خانواده‌هایی از سراسر کشور برای آشنایی با آداب رسوم اقوام مختلف ایرانی همراه با آیتم های متنوع، طنز و سرود در 10 قسمت 50 دقیقه ای ضبط شده و از 28 اسفند تا 8 فروردین هر شب میهمان خانه‌های شهروندان استان قم است.

ویژه برنامه «عید اومده» هم با موضوعات اجتماعی و آیتم های متنوع همراه با مصاحبه با پیرمردها و قدیمی‌های قم و همچنین معرفی کاسبان منصف به مدت 10 روز از 28 اسفند ماه تا 8 فروردین به صورت زنده از ساعت 10 صبح به مدت 90 دقیقه تقدیم بینندگان شبکه استانی نور می‌شود.

برنامه «خانه شادی» نیز که تشکیل شده از یک خانواده شاد 6 نفره است ویژه مخاطبان خردسال و کودکان با موضوعات متنوع اجتماعی نظیر احترام، دوستی، دید و بازدید و صله رحم، تعطیلات، مسافرت، روزه داری و ... در 13 قسمت در حال تولید است و هر روز عصر پذیرای نگاه کودکان و فرزندان قمی خواهد بود.

همچنین مجموعه پویا نمایی «شهر من» در 26 قسمت انیمیشن 7 دقیقه ای با موضوع حقوق شهروندی و با تکنیک «کات اوت دیجیتال» تولید شده و داستان آن پیرامون دختری به نام نرگس است که در حال یادگیری جنبه‌های مختلف زندگی در پیرامون خود است و در هر قسمت ماجراهایی برای او رخ می دهد که این مجموعه هم با آغاز نوروز 1403 تقدیم مخاطبان خردسال می‌شود.

امتیاز شما