امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ضیافت نوروزی «چای سرد» در رادیو گیلان

مشاهده ۱۱۶
۱۴۰۲/۱۲/۲۷- ۱۰:۲۹

«چای سرد» در تعطیلات نوروزی مهمان مخاطبان رادیو گیلان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «چای سرد»عنوان ویژه برنامه ای است که  به مناسبت بهار طبیعت و بهار قرآن در 13 برنامه در ایام نوروز از رادیو گیلان پخش می‌شود. این برنامه با دعوت از نخبگان، چهره‌های شاخص و پیشکسوتان رادیو، تلویزیون، سینما، تئاتر، فرهنگ و آموزش و پرورش، پیشکسوتان تاریخ گیلان و ایران، شعرای آئینی، خوانندگان و نوازندگان استان در گفتگویی صمیمانه با آنها به معرفی بیشتر زوایای مختلف زندگی و فعالیتهای این چهره‌ها به مخاطبان می‌پردازد. 

نمایش نوروزی، خاطرات ماه رمضان و نوروز سالهای گذشته، آداب ماه رمضان، آداب و تاریخچه نوروز، گزارشهای ویژه با محوریت نوروز و رمضان، سرودهای شاد نوروزی، اجرای زنده خوانندگان بخشهای مختلف این برنامه را تشکیل می دهد. همچنین، این برنامه در وفات حضرت خدیجه(س) ، ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) با بخشهای  ویژه تهیه و پخش می‌شود.

این برنامه از اول فروردین از ساعت16 به مدت 60 دقیقه از صدای استانی پخش می‌شود.

عوامل برنامه عبارتند از:

نویسنده و تهیه کننده: کامران جعفری / دستیارتهیه: سهیلا قنبرزاده/ گویندگان: کامران جعفری، مهرانه به نهاد، عفت جمالی پور، ابوذر مزاری جلالی،آذر پور مساح / صدابردار: مریم عابد، عفت جمالی پور/گزارشگران: مجتبی ضرابی، داریوش محمدی/کارشناسان فرهنگی:علی پورحسن آستانه، عباس مهری آتیه

امتیاز شما