امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی مدیرکل صداوسیمای خوزستان از همکاران شبکه استانی

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۳/۰۱/۰۲- ۱۱:۲۰

مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان در جلسه شورای مدیران از تلاش و زحمات معاونین، مدیران و همکاران مرکز طی یک سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دبیقی مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان در نشستی که با معاونین، مدیران و جمعی از همکاران مرکز داشت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفت.

وی اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش و پشتکار تمامی همکاران مرکز توانستیم گام های موثری در رشد و اعتلای رسانه استانی برداریم‌ که مرهون تلاش های هنرمندانه و شبانه روزی شما عزیزان بود.
دبیقی گفت: رونمایی از تولیدات جدید ، خلاقانه و عدالت محور در برنامه‌های سیما و صدا، افزایش چندین برابری بودجه عمرانی، افتتاح پروژه‌های HD سازی شبکه استانی خوزستان در فرستنده‌های‌های آغاجاری و ایذه و تکمیل بسته هویت بصری شبکه استانی خوزستان و دیگر موفقیت های حوزه‌های تولیدی، فنی حاصل تلاش و زحمات خالصانه تمامی همکاران خدوم و ساعی رسانه استانی است. نتیجه این تلاش ها افزایش قابل توجه میزان مخاطب در سیما و صدا در نظر سنجی‌های ۳ ماهه اخیر سال ۱۴۰۲ می‌باشد.
مدیر کل رسانه استانی در ادامه افزود: انتظار می‌رود سال آینده نیز با پشتکاری مضاعف، خلاقانه و هنرمندانه در پیشبرد دستورالعمل ها و سیاست‌های سازمان با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت های استان شاهد پیشبرد اهداف و سیاست های رسانه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باشیم.

امتیاز شما