امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب های پر فضیلت قدر همراه شبکه جهان بین باشید

مشاهده ۵۸
۱۴۰۳/۰۱/۰۸- ۱۲:۱۰

شبکه جهان بین در شب های پر فیض و معنوی قدر، برنامه‌های ویژه ای تقدیم همراهانش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای جهان بین برای گرامیداشت لیالی پر ارزش قدر، با ویژه برنامه «تا عرش» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشاد صالحی، مراسم مصلای حضرت امام(ره) شهرکرد را از ساعت 22 تا 4 بامداد، پوشش تصویری داده و روی آنتن می‌برد.

مداحی، سخنرانی مذهبی، مراسم قرآن به سر گرفتن، قرائت دعای جوشن کبیر از جمله بخش های این ویژه برنامه است.

معاونت صدا در شب های قدر و لحظه‌های ناب راز و نیاز به درگاه یکتای بی همتا، با ویژه برنامه «معراج عارفان» همراه روزه داران و شنوندگان رادیوی استان است.

این برنامه به تهیه کنندگی حجت الاسلام محمدرضا رسولی، گویندگی مریم خلجی و فرزین مظفری، در شب های قدر از ساعت 22 تا 3 بامداد روی آنتن می رود.

ادعیه شب های قدر، مناجات ها و آوازهای عارفانه، گفت و گوی کارشناسی، تواشیح، روضه خوانی، بسته‌های صوتی ویژه شب های پر فضیلت قدر، ارتباط با خبرنگاران آزاد و افتخاری و اطلاع از حال و هوای شهرستان‌های مختلف استان، برقراری ارتباط تلفنی با مراکز قم و خراسان رضوی، از بخش های این برنامه است که در ادامه با برقراری ارتباط مستقیم با مصلای حضرت امام(ره) شهرکرد، مراسم معنوی و سرنوشت ساز شب های قدر، سخنرانی‌ها، قرآن به سر گرفتن و قرائت دعای جوشن کبیر را پوشش و انعکاس می دهد.

تهیه یک گزارش مناسبتی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش مراسم شب های قدر از مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، انعکاس مراسم شب های قدر از شهرستان‌ها و پخش از بخش های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، از اقدامات معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری است.

معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار 3 ویدئو، 3 گزارش، 2 استوری موشن، 1 پادکست، 6 عکس نوشته و پوستر، خبر متنی و انتشار محتواهای تولیدی و تأمینی در سایت مرکز و بسترهای مختلف فضای مجازی مرکز و استان، شب های قدر را گرامی می دارد.

امتیاز شما