امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته داوران جشنواره پژواک رادیو مطرح کرد:
مسئول کمیته داوران جشنواره پژواک رادیو مطرح کرد:

تنوع آثار؛ ویژگی متمایز سومین دوره جشنواره پژواک رادیو

۱۴۰۳/۰۱/۰۸- ۱۳:۱۹

غلامرضا بحیرایی که مسوولیت کمیته داوران سومین جشنواره ملی مستند پژواک رادیو را به عهده دارد، با اعلام اینکه مرحله اول داوری به پایان رسید؛ تاکید کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه راهی مرحله بعدی رقابت شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، غلامرضا بحیرایی مسئول کمیته داوران با اعلام این خبر گفت: کار انتخاب آثار که با حضور ۲۵ داور از میان برنامه‌سازان و کارشناسان خبره رادیویی از بهمن ماه گذشته آغاز شده بود به سرانجام رسید و بیش از ۲۰۰ برنامه به مرحله بعدی رقابت راه پیدا کردند.  وی در ادامه افزود: با اتمام این بخش از داوری‌ها مرحله دوم داوری کلید خورده است. در این مرحله از تجربیات ۳۰ داور و کارشناس خبره در حوزه برنامه‌سازی بویژه برنامه‌سازی مستند بهره خواهیم برد.

وی تاکید کرد: کار داوری این مرحله تا ۲۵ فروردین به طول خواهد انجامید و پس از آن برنامه‌های راه یافته به مرحله نهایی معرفی خواهد شد.

مسئول کمیته داوران عنوان کرد: نکته قابل تامل در این دوره از جشنواره، حضور پر رنگ و استقبال خوب مخاطبان رادیو و علاقمندان برنامه‌سازی در بخش مردمی است که این تنوع و استقبال کار انتخاب بهترین‌ها را دشوار می‌کند. حضور قدرتمند برنامه‌سازان مراکز چون همیشه از ویژگی‌های بارز جشنواره پژواک است.

امتیاز شما