امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای استان خوزستان جهت میزبانی از میهمانان ضیافت الهی

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۹- ۱۳:۳۲

به مناسبت با فرارسیدن عید سعید فطر، صداوسیمای استان خوزستان برای میزبانی از میهمانان ضیافت الهی، ویژه برنامه‌هایی را با بخش های شاد ومتنوع تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی با ویژه برنامه " ضیافت " به تهیه کنندگی حسین‌هاشمی نسب از ساعت 21 الی 22 سه شنبه شامگاه عید فطر ازسیمای خوستان و روز چهارشنبه صبح همزمان با عید سعید فطر ساعت 11الی 12از آنتن شبکه نسیم با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

دعوت از هنرمندان و خوانندگان خوزستانی، موزیک تصویر، موشن گرافیک، گزارش تصویری از انعکاس گوشه ای از تلاش همکاران و عوامل تولید برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و ... از بخش های این ویژه برنامه به شمارمی‌آید.

صدای استان خوزستان هم به مناسبت عید سعید فطر به مدت دو روز با دو ویژه برنامه فارسی" نگار نو "وعربی "فرحه العید" با مخاطبان خود همراه می‌شود.

"نگار نو" به تهیه کنندگی نسترن شهسواری، و گویندگی زهرا پرورش از ساعت 9 الی  11روز چهارشنبه و برنامه عربی "فرحه عید" به تهیه کنندگی مدینه غلامی  و روشنک عباسیان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  ساعت 21 الی 23 با آیتم های متنوع  اوقات خوشی را برای شنوندگان گرامی رادیو خوزستان فراهم می‌کنند.

امتیاز شما