امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه صداوسیمای گیلان در عید سعید فطر

مشاهده ۸۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۰- ۰۹:۳۷

صداوسیمای گیلان به مناسبت عید سعید فطر با ویژه برنامه‌های متنوع به استقبال عید بندگی می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرا رسیدن عید بندگی معاونتهای مختلف صدا و سیمای گیلان با تهیه برنامه‌های مختلف این عید بزرگ را جشن می‌گیرند.

معاونت صدا ویژه برنامه‌های «عید بندگی» و «جشن سپاس » را تهیه و تدارک دیده است. «عید بندگی» در روز اول تعطیلات عید سعید فطر در دو نوبت صبح و عصر به ترتیب از ساعت7 تا 13 و 17 تا 20:30 از رادیو گیلان پخش می‌شود. نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت نیز از صدای استانی پخش خواهد شد. «جشن سپاس» در روز دوم تعطیلات عید بندگی در دو نوبت صبح و عصر به ترتیب از ساعت9 الی 13 و از ساعت17 الی20:30 برای مخاطبان رادیو گیلان پخش خواهد شد.

معاونت سیما نماز عید فطر به طور زنده از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت پخش خواهد کرد. ویژه برنامه «کریمانه» نیز در سه قسمت از ساعت21:30به مدت 60 دقیقه با دعوت از کارشناسان مذهبی، چهره‌های شاخص فرهنگی،هنری و پخش بخشهای عیدانه از شبکه باران پخش خواهد شد.

معاونت خبر هم ضمن اطلاع رسانی و پوشش خبری مراسم و نماز باشکوه عید فطر در سراسر استان،تهیه 4  گزارش ‌ویژه خبری رادیویی و تلویزیونی ،یک گفتگوی ویژه خبری و تولید محتوا در فضای مجازی به این مناسبت خجسته می‌پردازد. 

 معاونت فضای مجازی نیز تولید و انتشار4 استوری موشن،4 ویدئو، 2 پادکست، 6 پوسترو عکس نوشته، اینفوگرافی میزان فطریه اعلام شده توسط مراجع تقلید، بازنشر نماز عید سعید فطر در فضای مجازی و بازنشر تولیدات دیگر حوزه‌های تولیدی در سایت و فضای مجازی  را در دستور کارخود دارد.

امتیاز شما