امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

توجه معاونت خبر خوزستان به موضوعات غزه و فلسطین

مشاهده ۵۸
۱۴۰۳/۰۱/۲۱- ۰۷:۴۹

خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان موضوعات اسرائیل، فلسطین و غزه را از منظر سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌به سمع و نظر مخاطبان رساند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف با خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان به صورت اختصاصی در خصوص موضوع فلسطین و غزه گفت و گو کرد. وی در این مصاحبه گفت: رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی دچار شرایطی سختی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اشغالگران قدس انتظار چنین عملیاتی از مبدا غزه را نداشتند و در طوفان الاقصی متحمل شکست غیر قابل جبرانی شدند و احساس می‌کنند در شرایط فروپاشی قرار گرفته اند و دست بر هر اقدامی می‌زنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس چه در بخش‌های اقتصادی، حقوقی، رسانه‌ای و سیاسی صحنه را باخته اند و هر لحظه منتظر انتقام از سوی جبهه مقاومت هستند. سردار سرتیپ پاسدار شریف اظهار داشت: صهیونیست‌ها سابقه نداشته است پرونده‌های آنها در دادگاه لاهه بررسی شود و میلیون‌ها نفر در کشور‌های عربی و غربی علیه آنها شعار بدهند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مردم فلسطین است و هر گونه رفتاری که که موجب تعرض به حریم جمهوری اسلامی ایران شود با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

امتیاز شما