امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صداوسیمای استان آذربایجان شرقی به مناسبت عید سعید فطر

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۳/۰۱/۲۱- ۱۲:۱۱

صداوسیمای استان آذربایجان شرقی با تدارک برنامه‌هایى مفرح و شاد در ساختارهای مختلف و متنوع از جمله فیلم‌ های سینمایی و تلویزیونی، جُنگ‌های شاد، موسیقی‌های ملی و محلی ، تصاویر و کلیپ های شاد، نمایش های طنز، بحث های کارشناسی ، گزارشهای مردمی ، مسابقات، پویانمایی، مستند و همچنین پوشش نماز عید فطر به‌صورت زنده به استقبال عید سعید فطر می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حوزه‌های پیام این مرکز از جمله رادیو ، تلویزیون ، خبر ، رادیو برون مرزی و فضای مجازی تلاش خواهند کرد با تولید و پخش ویژه برنامه‌های شاد و مفرح ، اوقات خوشی را در ایام عید فطر برای مخاطبان رقم بزنند.

ویژه برنامه تلویزیونی" ضیافت " با آیتمهای شاد و متنوع از سه شنبه شب ویژة عید سعید فطر در کنداکتور پخش شبکه سهند قرار می‌گیرد. برنامه " چای نبات " هم قرار است صبح چهارشنبه مصادف با عید بندگی از ساعت 7:30 تا 10:30 به روی آنتن برود که پوشش نماز عید فطر یکی از آیتم های اصلی آن شمرده می‌شود. این برنامه روز پنج شنبه هم از ساعت 9:00 تا 11:00 به روی آنتن خواهدرفت.  پخش موسیقی‌های ملی و محلی ، حضور شاعران به نام استانی در برنامه و شعرخوانی به مناسبت عید سعید فطر ، گزارش های مردمی ، دعوت از هنرمندان و طنزپردازان استان ، پخش آهنگ ها و وله‌های شاد از جمله آیتم های این برنامه‌ها خواهد بود.

معاونت صدا هم در این عید فرخنده ویژه برنامه " آی گوروشی " را با بخش‌های مختلف پوشش نماز عید فطر ، بررسی زکات فطریه و میزان آن و اعمال روز فطر ، طنز، گزارش، ارتباط با سطح شهر، تلفن و پیامک های مخاطبان، پخش سرود و ترانه ، ارتباط با اماکن مذهبی ، کارشناس مذهبی ، موسیقی‌های ملی و محلی در خدمت مخاطبان خواهد بود و تلاش خواهد کرد اوقات خوشی برای شنوندگان خلق کند. این ویژه برنامه در دو روز ایام عید از ساعت 10 الی 12 به صورت زنده روی آنتن می رود.

علاوه براین، رادیو برون مرزی تبریز هم برنامه‌های " قیزیل سقاخانه " ، "فطرت بایرامی" و " عائله " را به صورت ویژه به روی آنتن می‌برد.  این ویژه برنامه‌ها در روز عید فطر از رادیو برون مرزی تبریز برای مخاطبان آذری زبان در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز پخش می‌شود.

معاونت خبر نیز با پوشش نماز عید فطر ، تهیه و پخش گزارشهای مردمی درمورد نماز عید فطر و اهمیت پرداخت زکات فطریه در بخش های مختلف خبری بینندگان و شنوندگان خود را همراهی می‌کند.

معاونت فضای مجازی این مرکز نیز با موضوعات مرتبط در قالب های موشن گرافی ، عکس نوشت ، کلیپ ، موسیقی ، نماهنگ ، ویدئوگرافی ، ویدئوکامنت و ویدئوکلیپ متناسب با عید فطر ، در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی حضور داشته و این عید را با کاربران خود جشن می‌گیرد.

 

 

امتیاز شما