امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس رسانه ای دیدار استاندار خوزستان با مسئولین و مردم شادگان به مناسبت عید فطر

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۳/۰۱/۲۵- ۰۸:۳۸

به مناسبت عید سعید فطر، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، جمال صالح زاده، فرماندار شادگان، هاشم خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، منصوری امام جمعه شادگان و جمعی از مسئولان با شیوخ، بزرگان و خانواده شهدای این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسینی محراب گفت: امروز توفیق شد خدمت مردم خوب شادگان، شیوخ، بزرگان و خانواده شهدای این شهرستان باشیم و با آنها دیدار‌های عیدانه داشته باشیم. وی افزود: امروز در این عید بزرگ که پاداش یک ماه روزه‌داری است مردم به دید و بازدید می‌پردازند و بر خود فرض دانستیم که خدمت بزرگان این شهرستان برسیم و بابت همدلی‌ها و هم افزایی‌هایی که با انقلاب و دولت دارند قدردانی کنیم و شعائر اسلامی‌که شادگان در آن سرامد است را گرامی‌ بداریم.

حسینی محراب ادامه داد: عشایر عرب در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف همچون انتخابات و … همواره پای کار بوده‌اند و سنگ تمام گذاشتند و باید قدردان این مردم وفادار باشیم. استاندار خوزستان اضافه کرد: شادگان ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ بخصوص شعرسرایی و مسابقات قرآنی دارد که در جشنواره‌های مختلف کشوری حائز افتخارآفرینی برای استان خوزستان شده است.

استاندار خوزستان در ادامه سفر به شهرستان شادگان با خانواده شهیدان ناصر، علی و حسین معماری دیدار و گفتگو و به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد. علی اکبر حسینی محراب در دیدار با خانواده شهدای شادگان گفت: شادگان قهرمان چه در انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و همینطور در برهه‌های زمانی دیگر به تکلیف خود نسبت به نظام عمل کرده است. وی افزود: امروز و در این شرایط نوبت مسئولان است که بکوشند مشکلات مردم در این منطقه را به خصوص در حوزه اقتصادی برطرف کنند.حسینی محراب با تقدیر از خانواده شهیدان معماری ادامه داد: این خانواده ۳ فرزند خود را تقدیم امام حسین (ع) و ایران اسلامی‌کردند، خانواده شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه خود یعنی فرزندانشان باعث شدند ایران اسلامی قوی‌تر و پویا‌تر شود و نهال انقلاب تبدیل به درختی شود که امروزه همه ما به آن افتخار می‌کنیم. استاندار خوزستان اضافه کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و پرفضیلت است.

امتیاز شما