امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش خبری و رسانه ای رادیو ایران از حمله موشکی ایران به اسراییل غاصب

مشاهده ۱۲۴
۱۴۰۳/۰۱/۲۶- ۰۹:۵۵

پس از اعلام حمله موشکی ایران به اسراییل مردم در سراسر ایران در خیابانها به شادی و پخش شیرینی و قدردانی از مدافعان امنیت کشور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، شامگاه دیشب عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با صدها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

 مردم در سراسر ایران با شنیدن این خبر به خیابان‌ها امده و به جشن و شادی و قدر دانی از مدافعان امنیت و فرزندان غیور ایران در سپاه پاسداران مشغول شدند.

  رادیو ایران با پخش گزارش از همان ساعت نخستین ساعات به پوشش خبری و گزارش های رادیویی از این رویداد مهم پرداخت.

 «ایرانیاران» (شبکه گسترده همراهان افتخاری رادیو ایران) نیز با ارسال عکس و تصاویر از حضور مردم در این شادی مشارکت کردند و این گزارش ها در برنامه «راه شب» پخش شد.

 همچنین برنامه «سلام صبح بخیر» نیز ضمن قدردانی و خدا قوت به فرماندهان سپاه بیان کرد: اقدام سریع سپاه علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت ایران است.

 این برنامه در گفت و گو با عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از شادی مردم بوشهر و اقدام سریع سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها نیز  اشاره شد.

 سایر برنامه‌های این شبکه مثل «پلاک هشت» و  برنامه «بحث روز» و «جهان سیاست» به تفصیل از «وعده صادق» خواهند گفت.

 شایان ذکر است همه برنامه‌های رادیو ایران به تناسب ماموریت رسانه ای به این موضوع پرداخته می‌شود و گزارش‌های مردمی از سراسر کشور از حال و هوای شادی مردم در انتقام سرداران شهید مدافع حرم در سوریه منعکس خواهد شد .

امتیاز شما