امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای اجتماع مردمی وعده صادق در بام بلند ایران

مشاهده ۱۰۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۶- ۱۱:۴۱

شادمانی مردم بام ایران در حمایت از پاسخ موشکی به رژیم غاصب صهیونیستی از صداوسیمای چهارمحال و بختیاری پوشش زنده رسانه ای داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه جهان بین حرکت های خودجوش و تجمع های مردم ولایتمدار استان در حمایت از حملات کوبنده رزمندگان غیور سپاه اسلام را به گوش جهانیان اعلام می‌کند.

تجمع خودجوش اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان ساعت 12:30 دقیقه امروز و اجتماع مردمی وعده صادق ساعت 16 در میدان امامزادگان دو خاتون شهرکرد به صورت زنده از رادیو و سیمای جهان بین پخش می‌شود.

در سایر برنامه‌های رادیو و سیمای جهان بین هم با حضور کارشناسان و مدیران ارشد سپاه استان و گزارش های مردمی، شادی هم استانی‌ها از عملیات اقتدارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌به طور ویژه انعکاس داده می‌شود.

معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تهیه گزارش های خبری و مصاحبه‌های مردمی از سراسر استان، حرکت های خودجوش، تجمع ها، شادمانی و حمایت مردم همیشه در صحنه استان از اقدامات مقتدارانه سپاه پاسداران در پاسخ به رژیم ستمگر صهیونیستی را مخابره می‌کند.

معاونت فضای مجازی رسانه استانی هم با تولید و انتشار پوستر، عکس نوشت، ویدئو و اطلاع رسانی لحظه به لحظه از اخبار مرتبط با پرتاب موشک و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران همراه با مردم استان از این اقدام کوبنده و مقتدرانه رزمندگان جان برکف سپاه حمایت می‌کند.

معاونت فنی هم با استقرار لینک و apn در مکان‌های تعیین شده، واحدهای تولیدی را برای پوشش تجمع ها و شادمانی مردم استان پشتیبانی می‌کند.

امتیاز شما