امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برنامه «برمودا» به هدفی که داشت نزدیک شد

مشاهده ۱۶۹
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۱۲:۵۶
تعداد بازدید:169

تهیه کننده برنامه «برمودا» گفت: به هدفمان در «برمودا» نزدیک شدیم، اما هیچ وقت نمی‌توانم اعلام کنم که کامل به هدف رسیدیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن نجفی سولاری تهیه‌کننده برنامه «برمودا» درباره تولید برنامه «برمودا» گفت: حضور در جمع برمودا خیلی تجربه شیرینی است از کامران نجف زاده گرفته تا تیم تولید، فنی، نویسندگان، اتاق فکر و دیگران، خداراشکر می‌کنم که با خلق یک اثر و برند جدید و متفاوت مواجه هستیم و ان‌شاء‌الله این برنامه بتواند ادامه دار باشد.

برنامه برمودا

او درباره اینکه به هدفشان از ساخت این برنامه رسیدند یا خیر توضیح داد: به هدفمان در برمودا نزدیک شدیم، اما هیچ وقت نمی‌توانم اعلام کنم که کامل به هدف رسیدیم طبیعی است چراکه این برنامه در ابتدای راه است و یک راه طولانی در پیش دارد و یک راه طولانی در تلویزیون چه در حوزه نمایشی یا برنامه سازی نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را ثابت کند و در دل مخاطب جایی پیدا کند و خداراشکر ما این مسیر را می‌رویم و به آن هدف می‌رسیم.

نجفی درباره واکنش‌های مخاطبان عنوان کرد: به نظر تیم برمودا واکنش‌های مثبتی درباره برنامه وجود داشت، فارغ از واکنش مثبت و منفی، این حجم از نظرات و پیام‌ها درباره برنامه‌ای که هفته‌ای سه روز روی آنتن شبکه نسیم رفت برای ما و تیم برمودا اتفاق عجیبی بود. طبیعی است که نظرات مثبت و منفی وجود دارد، اما مسئله این است که در کوتاهترین زمان درباره برنامه صحبت شد.

برنامه برمودا

نجفی خاطرنشان کرد: هر برنامه رنگ و بوی خودش را دارد و تجربه تهیه کنندگی برمودا هم اتفاق جدیدی است، همچنان ما در حال یادگیری هستیم. فضای برمودا تاک شو است و من در ماه محرم تجربه از سرگذشت را داشتم، اما دنیای برنامه برمودا متفاوت است.

امتیاز شما