امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی راهبردهای رسانه ای اسرائیل از انکار تا واقعیت در «رهنمون» رادیو فرهنگ

مشاهده ۹۱
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۰۷:۳۹

شبکه رادیویی فرهنگ در برنامه «رهنمون» چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان به موضوع بررسی راهبردهای رسانه ای رژیم صهیونیستی در مقابل عملیات« وعده صادق» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شنبه شب گذشته (۲۵فروردین) سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق عملیات موشکی وعده صادق را اجرا کرد که با واکنش های وسیع رسانه ای همراه بود. در این برنامه نیز با حضور دکتر هادی البرزی کارشناس ارشد سواد رسانه ای و در گفتگو با دکتر عباس مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین با دعوت از یکی از اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نوع برخورد رسانه ای اسرائیل و راهبردهای رسانه ای که اتخاذ کرده صحبت می‌شود. بازی رسانه‌ای اتاق فکر صهیونیست‌ها بعد از این تحقیر تاریخی در روز اول بر محور کم‌اهمیت جلوه دادن موضوع و نادیده گرفتن استوار بود و قصد دارند از تاکتیک خبرسازی پرحجم در رابطه با واکنش به تنبیه ایران، برای مقابله معکوس استفاده کنند و فشار درونی خود را به نحوی به بیرون منتقل کنند. هدف دیگر این جنگ روانی تضعیف و کاهش اثرات بسیار مهم و فراوان عملیات وعده صادق در منطقه و جهان است.

در برنامه امروز رهنمون با نگاهی به راهبرد رسانه ای آنها ابعاد مختلف پرداخت رسانه ای به موضوع از سوی رزیم صهیونیستی بررسی می‌شود.

برنامه «رهنمون» را به تهیه کنندگی مریم مقدسی چهارشنبه‌ها ساعت ۱۰ و‌۳۰ دقیقه از رادیوفرهنگ بشنوید. این برنامه از پایگاه ایرانصدا و رادیوفرهنگ پخش تصویری دارد.

امتیاز شما