امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان

مشاهده ۷۳
۱۴۰۳/۰۲/۰۱- ۰۹:۴۵

مرکز آموزش و فناوری نان در خوزستان به منظور توسعه صنعت غله و نان با همکاری مرکز غله، سازمان فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری استان در اهواز راه‌اندازی و از رسانه استانی پوشش خبری وتلویزیونی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش و فناوری نان در خوزستان به منظور توسعه صنعت غله و نان با همکاری مرکز غله، سازمان فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری ازستان در اهواز، گفت: این همکاری راهبردی میان این نهاد‌ها با هدف ارتقای دانش و توانمندی‌های مرتبط با صنعت غله و نان، آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این حوزه صورت گرفته است.

سیدیحیی میرزایی افزود: این مرکز با توجه به نیاز‌های روزافزون صنعت غله و نان در خوزستان و لزوم ایجاد یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و ترویج فناوری‌های نوین برای توسعه بهره‌وری، کیفیت و راندمان در صنعت غله و نان تاسیس شده است.
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان متولی حوزه فناوری در استان، در راه‌اندازی این مرکز نقش مهمی داشته است و با ایجاد همکاری با پارک علم و فناوری، مرکز آموزش و فناوری غله و نان قادر خواهد بود به بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و امکانات موجود در پارک، از جمله آزمایشگاه‌ها و فضا‌های کارآفرینی، بهبود فرآیند‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های نوین را در صنعت غله و نان به کار ببرد.
میرزایی با اشاره به لزوم دیده شدن نقش پارک علم و فناوری در زندگی مردم، اضافه کرد: حضور پارک در این مرکز باعث اثرگذاری پارک علم و فناوری در زندگی مردم خواهد شد.
وی می‌گوید: مرکز آموزش و فناوری غله و نان با همکاری مرکز غله، سازمان فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان، به عنوان یک نمونه موفق از همکاری بین نهاد‌ها برای توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر مناطق و استان‌ها در کشور مطرح شود. این اقدام مهم باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات غله و نان در استان خواهد شد و به توسعه پایدار این صنعت اساسی کشور کمک خواهد کرد.
محمد راضی جلالی، معاون استاندار خوزستان در این مراسم گفت: این مرکز به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان فعالیت خواهد کرد و با توسعه مهارت‌ها و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین باعث بهبود کیفیت نان در استان خواهد شد.

امتیاز شما