امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

سفر رادیویی به «ایذه » همراه « سرزمین من» رادیو فرهنگ

مشاهده ۶۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۰۸:۳۸

برنامه «سرزمین من» با موضوع بررسی رویدادهای تاریخی و گشتی در دیدنی‌ها و موزه‌های «ایذه»دوشنبه۳ اردیبهشت از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله رادیویی «سرزمین من» رویدادهای تاریخی و اجتماعی را بررسی می‌کند. این‌ برنامه از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ پخش می‌شود و به وقایع و‌روزنگار تاریخی می‌پردازد ‌.محمدرضا مختاری اصفهانی، پژوهشگر تاریخ معاصر در بخش «یادها و یادگارها»؛ مروری بر مهمترین رویدادهای سرزمین من در چنین روزی دارد. در بخش ایران من نیز، امروز سفری رادیویی به ایذه قطب اکوتوریسم استان خوزستان داشته و درباره دیدنی‌ های آن صحبت می‌شود. همچنین در گفتگو با دکتر مجدی؛ پژوهشگر تاریخ هنر و استاد دانشگاه در بخش آوان؛ تاریخچه کاروانسراهای ایران فرهنگی بیان و مهمترین آنها معرفی می‌شوند.

گفتگو با دکتر احمد ابوحمزه ؛ استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ در بخش گلدسته؛ تاریخچه و معرفی مساجد ایران از بخش های تدارک دیده شده است. محمد ساجدی تحلیلگر سیاسی نیز در این برنامه در خصوص تحولات تاریخی توضیح می دهد. ‌با توجه به نزدیکی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، بخشی با عنوان انتخاب پخش می‌شود. همچنین دکتر مرتضی امامی؛ استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخی ایذه در این برنامه درباره شهر ایذه مطالبی را بیان می‌کند.
«سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، کارشناسی محمد علی مومنی و گویندگی راضیه گردکاهد است که ساعت ۱۳ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما