امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تهیه کننده رادیو معارف عنوان کرد:
تهیه کننده رادیو معارف عنوان کرد:

جشنواره پژواک پلی برای ارتباط و اعتماد با مخاطبان

مشاهده ۵۸
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۱۴:۲۴

امیرعباس خاقانی، نامزد بخش برنامه‌های مستمر صبحگاهی تاکید کرد که یکی از ویژگی‌های خاص جشنواره پژواک رادیو، بخش مردمی و حضور علاقمندان به تهیه مستندهای رادیویی است که پلی ارتباطی میان رادیو و مردم شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر عباس خاقانی، از رادیو معارف و نامزد بخش برنامه‌های مستمر صبحگاهی که با برنامه «مهربان باشیم» نامزد بخش نهایی جشنواره پژواک شده، درباره اثرش گفت: برنامه "مهربان باشیم"، جنگ معارفی و صبحگاهی رادیو معارف است که از ۱۲ سال پیش روی آنتن رادیو است. به نظرم هماهنگی بسیار خوب گروه برنامه ساز مهربان باشیم، موجب راهیابی این اثر به جشنواره شد. همچنین شادابی و نشاط، به روز بودن و سرزنده بودن برنامه از دیگر شاخصه‌هایی است که مهربان باشیم را به مرحله نهایی جشنواره پژواک فرستاده است.
وی درباره اینکه چه میزان این جشنواره می تواند به تقویت مستندسازی کمک کند؟ گفت: در ابتدا ازعوامل برگزارکننده جشنواره پژواک صمیمانه قدردانی می‌کنم. از سوی دیگر برگزاری هر جشنواره ای در ارتقای سطح علمی و ارزشی برنامه تاثیر بسزایی دارد و جشنواره پژواک هم از این قاعده مستثنی نیست.
خاقانی با اشاره به ویژگی‌های جشنواره پژواک افزود: ویژگی خاص جشنواره پژواک این است که بخش مردمی هم دارد و مخاطبان علاقمند به حوزه تولید مستند رادیویی در این جشنواره شرکت کرده اند که این بخش پلی ارتباطی میان اعتماد و علاقه مخاطبان خواهد بود و به نظرم این بخش بسیار موثر است.
نامزد بخش مستمر جشنواره پژواک در پایان خاطرنشان کرد: همان گونه که از نام جشنواره مشخص است، مستند باید واقعی باشد و گروه سازنده هر آنچه در این مسیر بهتر قدم بردارد، مسلماً حاثز رتبه بالاتری خواهد شد.

امتیاز شما