امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس زنده اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد از شبکه دنا و خبر

مشاهده ۹۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۸- ۰۸:۰۵

مخاطبان شبکه استانی دنا و شبکه سراسری خبر با اولین اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد که در روز پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه در گچساران برگزار شد همراه شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پروش با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.
سخنران این اجلاسیه که  در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار  شد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است که در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.
این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان در سالن آموزش و پرورش گچساران دایر است.
گفتنی است از ۲ هزار شهید استان ۲۰۸ نفر از آن‌ها ارتشی هستند، همچنین ۱۱۳ نفر از آزادگان استان، ۵۴۰ جانباز  و هفت هزار نفر از ۴۰ هزار رزمنده استان ارتشی هستند.

تصاویر

امتیاز شما