امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

جلسه هم اندیشی و اتاق فکر برنامه زنجانا سلام شبکه اشراق

مشاهده ۵۹
۱۴۰۳/۰۲/۰۹- ۰۹:۱۵

جلسه هم اندیشی و اتاق فکر برنامه صبح گاهی زنجانا سلام شبکه استانی اشراق با حضور مدیرکل مرکز، معاون و مدیرتولید سیما و عوامل این برنامه تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جلسه هم اندیشی و اتاق فکر برنامه صبحگاهی زنجانا سلام شبکه استانی اشراق با حضور مدیرکل مرکز، معاون و مدیرتولید سیما و عوامل این برنامه تشکیل گردید.

دکتر آل امین در این نشست با تاکید بر بازنمایی هنرمندانه‌ی ظرفیتهای استانی برای افزایش ضریب نفوذ مضمونی برنامه‌های سیما، گفت: بکارگیری ظرفیت های هنری، نمایشی، ادبی و بومی استان با طراحی و تولید آیتم های کوتاه که از ارزش رسانه ای مناسبی برخوردار باشد، در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل صداوسیمای استان، با اشاره به خیزش دانشجویان و اساتید در دانشگاههای آمریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: اعتراضات گسترده در دانشگاه‌های غرب در دفاع از مردم مظلوم غزه و مواجهه‌ی خشونت آمیز پلیس و نیروهای امنیتی دیکتاتورهای ظالم به ویژه آمریکا با جریان‌های حامی حقوق مردم فلسطین و غزه، نشان دهنده ذات شیطانی سلاطین غربی در رویارویی با آزادی بیان و عقیده بوده که رسانه‌های آزاد می توانند چهره واقعی مدعیان دروغین آزادی بیان را به مردم به ویژه در داخل کشور نمایان کنند. در برنامه صبحگاهی با انعطاف مضمونی و ساختاری و طراحی آیتم‌های مختلف مانند گزارش های مردمی، تحلیل های کوتاه کارشناسی و گفتگو با کارشناسان، به اقتضای برنامه صبحگاهی طراحی و با رویکرد اطلاع رسانی به مخاطبان تقدیم نمود.

دکتر آل امین بر بالا بردن ارزش تصویری برنامه و ارتقای کیفیت بصری شبکه را اقدامی ضروری خواند و افزود: از دیگر مسائل مهمی‌که باید به آن اهتمام داشت، گرفتن نماهای جذاب و زیبا از مناظر طبیعی، تاریخی و گردشگری نقاط مختلف استان در قالب آیتم های کوتاه گرافیکی و هنری است که باید برای آن برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان، در پایان با اشاره به پخش همزمان برنامه صبحگاهی شبکه اشراق از شبکه سوم سیما، خواستار استفاده حداکثری از این فرصت برای معرفی ظرفیتهای استان زنجان برای عموم بنندگان در سراسر کشور شد.

امتیاز شما