امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم اندیشی رسانه ای با فعالان فرهنگی استان آذربایجان غربی

مشاهده ۸۰
۱۴۰۳/۰۲/۰۹- ۱۵:۰۷

هم اندیشی رسانه ای با موضوع حجاب و عفاف ، جوانی جمعیت و خانواده با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی استان به میزبانی صداوسیمای آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست که حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حقی مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، سعیدی فر مدیر حوزه هنری آذربایجان‌غربی، سرهنگ حاجی زاده معاون فرهنگی سپاه شهدای استان، سرهنگ بابایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی،  سیدرضایی مدیر سازمان سراج در آذربایجان‌غربی، قلی پور مسئول دفتر سازمان هنری اوج در استان، مسئولان مجامع جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، دکتر طباطبائی از اساتید دانشگاه و فعال فرهنگی و معاونان حوزه‌های پیام صداوسیمای آذربایجان‌غربی حضور داشتند راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ناصر حجازی فر مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه‌های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و افزود: در برنامه سازی‌ها تلاش می‌شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه‌های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند، لذا با ایده‌های خلاقانه و استفاده از ظرفیت فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه‌ها در جامعه خواهیم بود.

در این نشست حاضران در جلسه نظرات و دیدگاههای خود را در خصوص ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف ، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده بیان کردند.

امتیاز شما