امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است

مشاهده ۷۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۰- ۰۸:۱۲

برنامه «پلاک هشت» دوشنبه دهم اردیبهشت، همزمان با روز آغاز عملیات بیت المقدس مروری بر تلاش‌های نیروهای جان بر کف ارتش و سپاه دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بامداد دهم اردیبهشت سال ۶۱ عملیات بیت المقدس با رمز مقدس یا «علی ابن ابی طالب(ع)» آغاز شد، این عملیات یکی از مهمترین و بزرگترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.

رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار، توانستند پس از ۱۹ ماه این شهر را از چنگال رژیم بعثی آزاد کنند.

 سیده زهرا صالحی تهیه کننده این هفته برنامه «پلاک هشت» گفت: این عملیات یکی از نشانه‌های برجسته امداد الهی بر ملّت سرافراز ایران بود. پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر معادلات دشمنان را بر هم زد و نیرویی دوباره در دفاع از کشور و ارزش‌های ناب دینی در کالبد انقلاب دمید.

 وی ادامه داد: در همین راستا مروری بر فعالیت و تلاش رزمندگان اسلام در این عملیات خواهیم داشت، همچنین با توجه به هفته‌های ایرانی و سفر به استان «کرمانشاه» مروری بر نقش استان «کرمانشاه» در هشت سال دفاع مقدس خواهیم داشت.

 گفتنی است «پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و اجرای حمیدرضا رضایی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11:15 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما