امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

توجه شبکه کرمان به تولید محتوای مناسب مخاطبان نسل جوان

مشاهده ۸۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۰- ۱۲:۵۱

دکتر احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای کرمان در جمع کارکنان معاونت سیمای این مرکز بر توجه بیشتر برنامه سازان به تولید محتوای مناسب مخاطبان نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای کرمان همچنین از تهیه کنندگان و برنامه سازان تلویزیون خواست نسبت به برنامه سازی با محور سند تحول، شعار سال، جوانی جمعیت و موضوع ازدواج، امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه گمارند.مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان همچنین بر توجه بیش از پیش رسانه استانی به شهرستان‌ها تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان درجمع کارکنان تلویزیون از تلاش های بی شائبه آنان طی سال گذشته و اوایل سال جاری تشکر کرد‌ و با اشاره به شعارسال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم افزود: برای ارتباط با مردم نیازمند فرهنگ سازی هستیم که این نقش بر عهده رسانه‌ها و صدا و سیمای استان است که در همین خصوص جلسات مشترک با برنامه سازان صدا و سیما در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان همچنین با اشاره به اینکه نگاه به رسانه بیشتر اطلاع رسانی است، گفت: صداوسیما باید به رسالت خود عمل کند و به دنبال جریان سازی، نقد منصفانه و ارائه راهکارها در راستای بهبود شرایط باشد.

وی با تاکید براینکه رویکرد مقام معظم رهبری به اقتصاد رویکرد مردم مبنا است، تصریح کرد که در همین خصوص با توجه به شعار سال و معرفی ظرفیت های استان برگزاری جلسات با شما برنامه سازان و تهیه کنندگان در جهت برنامه ریزی برای چگونگی استفاده از ظرفیت مردم در حوزه جهش در بخش تولید طراحی شده است.

دکتر احمد علیرمضانی با اشاره به تحول و تولید محتوا در برنامه‌های تلویزیون گفت: اهمیت نقش رسانه در مباحث تولید محتوا در پرداختن به ظرفیت ها و داشته‌های استان می‌تواند به این هدف مهم تسریع بخشد. وى تصریح کرد: تهیه‌کنندگی در همه‌جای دنیا ترکیبی از مدیریت‌های مالی، اداری و محتوایی بوده و همین پیچیدگی‌ها این حرفه را سخت کرده است.

 

 

 

امتیاز شما