امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیمای قم پیشتاز در تعالی سازمانی بانوان

مشاهده ۸۹
۱۴۰۳/۰۲/۱۰- ۱۴:۵۰

در آستانه ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، مدیرکل صداوسیمای استان قم با جمعی از بانوان همکار دیدار و بر پیگیری مطالبات آنها تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام لطفی نیاسر در نشستی صمیمانه با جمعی از بانوان شاغل که به همت مشاور امور زنان و خانواده و با حضور قائم مقام و معاون مالی و اداری برگزار شد، با اشاره به برخی معضلات اجتماعی در جامعه گفت: با توجه به هجمه‌ها، فشارها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران، جامعه با شرایط ویژه ای مواجه شده که در آن خانواده‌ها که یکی از ارکان جامعه هستند را در معرض آسیب قرار داده است. لذا همه به ویژه مادران که مسئولیت اصلی تربیت نسل آینده را برعهده دارند باید با درایت و تدبیر در مقابله با جنگ نرم دشمنان بایستند و با چتری از عشق و محبت از سلامت عاطفی و کیان خانواده پاسداری کنند.

 وی  پس از شنیدن صحبت های بانوان حاضر در نشست، گفت: در این دوره مدیریتی همواره مطابق با مقررات و در حد مقدورات و اختیارات، برای رفع موانع و مشکلات همه همکاران به ویژه بانوان شاغل و همچنین تسهیل شرایط شغلی و آرامش خواهران همکار تلاش شده است که بازگشایی و بهسازی مهد کودک مرکز، اختصاص جایگاه ویژه بانوان در محوطه اداری و اختصاص منازل سازمانی به بانوان واجد شرایط، از جمله مهمترین آن‌هاست.

مدیر کل صدا و سیمای استان قم همچنین در پاسخ به برخی مطالبات بانوان همکار خاطرنشان کرد: تحقق برخی خواسته‌ها از جمله مشکل دریافت حقوق ایام مرخصی زایمان کارکنان رسمی تحت پوشش تأمین اجتماعی، تخفیف در هزینه‌های بیمه تکمیلی همسر و فرزندان کارکنان زن و برقراری حق اولاد و بن خواربار فرزندان آنان، کاهش ساعت کار یا دورکاری مادران شاغل، استعلاجی در شرایط بیماری فرزند، کاهش سنوات بازنشستگی بانوان کارمند تحت پوشش تأمین اجتماعی تا سقف 25سال و ... نیازمند بسترهای قانونی لازم است که حسب وظیفه موارد را با نمایندگان استان در مجلس و مسئولان سازمان مطرح و پیگیری لازم انجام خواهد شد.

تصاویر

امتیاز شما