امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
از قاب صدا و سیمای گلستان؛
از قاب صدا و سیمای گلستان؛

تجمع حمایتی جامعه نخبگان استان گلستان از خیزش دانشگاهیان آمریکا

مشاهده ۷۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۱- ۱۰:۳۲

تجمع دانشگاهیان استان گلستان در حمایت از قیام ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا انجام شد و صدا و سیمای گلستان این خیزش را همچون گذشته به نحو شایسته ای پوشش داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه‌ها در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بودند و دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل‌کشی شوند و  آنها همچنین برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه را خواستار شدند.

به دنبال این تجمعات در سراسر دانشگاهیان داخل و خارج کشور جامعه دانشگاهی گلستان، ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی، کنشگری شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع بشردوستانه ایشان در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین و نهم اردیبهشت در حمایت از خیزش جامعه علمی آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست ها تجمع کردند و رادیو گلستان به مدت 110 دقیقه این تجمع در دانشگاه‌های استان را به تهیه کنندگی لطیفه دوجی و گویندگی زهرا حسن زاده و گزارشگری عباس رسول آبادی به سمع شنوندگان همیشه همراه رساند.

در همین راستا، شبکه استانی گلستان نیز تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های استان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا را بطور گسترده پوشش داد.

تصاویر

امتیاز شما