امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی اعضاء هیات فوتبال استان از صداوسیما

مشاهده ۸۰
۱۴۰۳/۰۲/۱۱- ۱۳:۲۲

رئیس و اعضاء هیات فوتبال استان زنجان با حضور در صداوسیما با مدیرکل مرکز دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای زنجان در این دیدار با تاکید بر این موضوع که نگاه رسانه به ورزش فوتبال نگاه صرفاً ورزشی نیست، افزود: فوتبال به عنوان رسانه ای پرطرفدار در جامعه علاوه بر بُعد ورزشی، الحاق رسانه ای و محتوایی نیز دارد.

دکتر آل امین با اشاره به مستعد بودن جامعه ورزشی استان تصریح کرد: همانطور که جوانان ورزشکار زنجانی در رشته‌های مختلفی مانند وزنه برداری و قایق رانی، مقام های جهانی دارند، استعداد فوتبال هم در این استان می تواند ممتاز باشد.

وی در ادامه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به مردم بی دفاع غزه افزود: لازم است که جامعه ورزشی کشور همانند گذشته درکنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده و اقدامات ضدبشری این رژیم سفاک را محکوم کنند، چون حمایت ورزشکاران می تواند تاثیرات مهمی داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال استان هم با تشکر از حمایت رسانه ملی از ورزش گفت: صداوسیما خانه امید فوتبال استان است و حضور رسانه درکنار فوتبال رونق بیشتری به این ورزش خواهد داد.

بلباسی افزود: در بعد داوری، مربیگری،  استعداد و ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد که امید است با حمایت رسانه ای صداوسیما، این استعدادها ظهور و ثبوت پیدا کند.

در این جلسه روسای هیئتهای فوتبال شهرستانها به بیان نظرات و دیدگاه‌هایشان در خصوص تقویت فوتبال استان و شهرستانها پرداختند .

در ادامه رئیس هیأت فوتبال استان و شهرستانها از خدمات و زحمتهای صداوسیمای استان با اهدای لوح تقدیر و تشکر نمودند .

امتیاز شما