امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جهان بین سوگوار شهادت صادق آل محمد(ص)

مشاهده ۷۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۲- ۱۲:۰۸

شبکه جهان بین در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه‌های مختلفی را تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین با ویژه برنامه «عقیق» به تهیه کنندگی و کارگردانی پیمان اختری و اجرای رسول کریمی همزمان با شب شهادت رئیس مذهب جعفری، حضرت امام جعفرصادق(ع)، با بینندگان همراه می‌شود.

این برنامه در بخش های صحبت های کارشناسی، میان برنامه‌های مناسبتی، گفتار متن با تصاویر مرتبط، شعر و شاعری، حکایت، معرفی کتاب، خطاطی، تواشیح، کلام گوهربار، مداحی و نوحه خوانی، جمعه شب از ساعت 20:45 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن می رود.

تورج حسن زاده و ایوب پشتوار تصویربردار، مهران فخریان صدابردار و لیلا حیدری تدوین گر ویژه برنامه «عقیق» هستند.

همچنین ویژه برنامه «رواق» شنبه صبح، همزمان با روز شهادت ششمین پیشوای شیعیان به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی و اجرای احمد باقری از ساعت 10تا 11 به صورت زنده از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

مداحی، نوحه خوانی، موسیقی تصویر مناسبتی، گفتار متن، صحبت های کارشناس مذهبی و حدیث، بخش های این برنامه را تشکیل می دهند.

تصویربرداران ویژه برنامه «رواق» محمد قلی پور، حمید عسگری و هادی شریف پور، صدابردار رضا میلانی و تدوین گر هدی احمدپور هستند.

رادیو جهان بین به همین مناسبت ویژه برنامه «در سوگ صادق» را به تهیه کنندگی سیاوش قربانی پور، گویندگی زهرا اسماعیلی، گزارشگری علیرضا فیاض و نویسندگی کبری حیدری تقدیم شنوندگان می‌کند.

گزارش، بسته‌های صوتی، مباحث کارشناسی، نوحه و مداحی، شعرخوانی شعرای هم استانی، معرفی کتاب، حکایت، موسیقی مناسبتی، تبیین نقش امام صادق (ع) در مکتب جعفری، گزارش همکاران افتخاری از نقاط مختلف استان و تلفن و پیامک شنوندگان، بخش های این برنامه را تشکیل می دهند.

در سوگ صادق، شنبه صبح همزمان با روز شهادت صادق آل محمد (ع) از ساعت9:30 دقیقه تا 11 به طور زنده و مستقیم از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

معاونت فضای مجازی با تولید و انتشار استوری موشن، عکس نوشت، کلیپ و پوستر و انتشار محتواهای تولیدی و تأمینی در سایت مرکز و بسترهای مختلف فضای مجازی، شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را گرامی می دارد.

معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تهیه گزارش مناسبتی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش رسانه ای و خبری مراسم عزاداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، تجمع عزاداران در میدان امامزادگان دو خاتون شهرکرد و مراسم عزاداری پس از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(ع)، انعکاس مراسم عزاداری از نقاط مختلف استان، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما و انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع را به سوگ می نشیند.

امتیاز شما