امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارتباط زنده رسانه استانی با شبکه خبر
ارتباط زنده رسانه استانی با شبکه خبر

استاندار همدان، جزئیات انتخابات الکترونیکی دور دوم ملایر را تشریح کرد

مشاهده ۷۰
۱۴۰۳/۰۲/۱۸- ۰۹:۰۸

دکتر قاسمی فرزاد، استاندار همدان در گفتگو با شبکه سراسری خبر، اعلام کرد که انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر به صورت کاملاً الکترونیکی انجام خواهد شد. استاندار همدان تأکید کرد که در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان، از جمله استان همدان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ملایر برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که در این دور از انتخابات، ۱۶۷ شعبه اخذ رأی فعال باشند که متشکل از ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار است. از این تعداد، ۷۹ شعبه در مناطق شهری و ۸۸ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند بود.

دکتر قاسمی فرزاد، در توضیحات خود بیان کرد که در دور اول انتخابات، چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه در انتخابات خبرگان رهبری، چهار اصل اساسی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده‌اند، شامل مشارکت حداکثری، رقابت سالم، امنیت و عدالت، به دقت مورد توجه قرار گرفته و اجرا شده‌اند. استاندار همدان با ابراز امیدواری برای حضور پرشور و چشمگیر مردم در دور دوم انتخابات ملایر به منظور برگزاری رقابتی قابل تحسین همراه با امنیت همانند دور اول تأکید کرد که این چهار اصل همچنان به عنوان معیارهای اصلی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده‌اند.

     

امتیاز شما