به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید تقی سهرابی زحمات و تلاشهای پرسشگران در ایام انتخابات و دیگر مناسبت ها را خوب و شایسته قدردانی دانست و با بیان اینکه پرسشگران توانستند در ایام انتخابات همانند دیگر مناسبت ها کار افکارسنجی از مردم را به خوبی انجام دهند، افزود: بیش از دو سال است که دشمن ملت ایران با برنامه ریزی، صرف هزینههای هنگفت و بسیج همه امکانات خود در حوزههای مختلف از جمله استفاده از رسانههای در اختیار، علیه منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عمل شده تا یأس و نا امیدی را به مردم القا و نقشههای طراحی شده خود را عملی کند اما با هوشیاری مردم انقلابی ایران این تلاش ها نقش بر آب شد و رسانه ملی در این خصوص توانست مأموریت خود را به خوبی انجام دهد که بخشی از این مأموریت بر عهده حوزه پژوهش و افکارسنجی بود. وی با بیان اینکه کاری که پرسشگران انجام دادند، مسیر را برای صداوسیما روشن کرد و صداوسیما براساس دیده بانی این همکاران نشانه گذاری کرد و امکانات، تجهیزات و سرمایه و برنامههای خود را به میدان آورد، تصریح کرد: پرسشگران بازوی توانمند صداوسیما در همراهی مخاطبان هستند و یکی از عوامل موفقیت رسانه در بحث مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد، عملکرد درست و دقیق پرسشگران بود.
مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: در نیم قرن دوم انقلاب، مهمترین موضوعی که همه باید در خصوص آن اتفاق نظر داشته باشیم، توجه به قدرتمند شدن کشور برای برون رفت از مشکلات فعلی است که می توان به جرائت گفت راهی جز قدرتمند شدن در تمامی زمینهها نداریم. سهرابی با بیان اینکه لازمه کشور قدرتمند، رسانه قدرتمند است که می تواند بازنمای ملت قدرتمند باشد، افزود: برای قدرتمند شدن باید کار تیمی را مشق کنیم، هدف را بشناسیم و برای دستیابی به رسانه قدرتمند باید هدفگذاری درست داشته باشیم. وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در عصر جنگ نرم و عصر ارتباطات، رسانه مقتدر می تواند از تاریخ، تمدن، فرهنگ، ارزش ها و معنویت ملت صیانت و حفاظت کند، افزود: همکاران پرسشگر عضو خانواده صداوسیما هستند و باید با فراغ بال و دسترسی آسان نظرات و تجربیات خود در ارتباط با مردم را با مدیران صداوسیما منتقل کنند تا با هم فکری و هم افزایی بتوان راهکار مناسبی برای رفع مشکلات در حوزه رسانه در نظر گرفت.