امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

انتخاب دکتر ضابطی جهرمی استاد تمام دانشگاه صداوسیما، به‌عنوان استاد نمونه کشوری

مشاهده ۸۵۳
۱۳۹۹/۰۲/۱۷- ۲۰:۰۴

دکتر احمد ضابطی جهرمی، استاد تمام دانشگاه صداوسیما، از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان استاد نمونه کشور در شاخه هنر و رسانه برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وزارت علوم ۱۵ استاد تمام از سراسر کشور را به‌عنوان استاد نمونه معرفی کرده است که برای نخستین‌بار استادی از دانشگاه صداوسیما در این فهرست قرار دارد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم تقدیر از استادان نمونه کشوری، دکتر غلامی وزیر  علوم، تحقیقات و فناوری امروز در تماس تلفنی این موفقیت را به دکتر ضابطی جهرمی تبریک گفت و از خدمات علمی وی قدردانی کرد.

دکتر اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما نیز این موفقیت بزرگ را موجب افتخار و سرافرازی دانشگاه صداوسیما دانست و ضمن تبریک به دکتر ضابطی جهرمی، از تلاش‌های ارزنده علمی این استاد در طول سال‌های متمادی در دانشگاه صداو سیما، به‌ویژه در تربیت نسل‌های مختلفی از بهترین مستندسازان و تدوین‌گران کشور قدردانی کرد.

دکتر ضابطی جهرمی، استاد تمام گروه تلویزیون دانشگاه صداوسیما که پدر دانش مستندسازی و تدوین در ایران شناخته می‌شود هرچند در گذشته نیز افتخارات فراوانی در کارنامه درخشان علمی و هنری خویش داشته است، برای نخستین‌بار در تاریخ پنجاه‌ساله دانشگاه صداوسیما در مهم‌ترین رقابت علمی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور موفق به کسب عالی‌‌ترین افتخار علمی استادان دانشگاه‌های کشور شده است.

روابط عمومی دانشگاه نیز ضمن تبریک به این استاد برجسته هنر و رسانه، توفیق و سلامت ایشان را آرزومند است.

امتیاز شما