امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

کرونا و چالش قدرت‌ها بحث امروز «طنین»

مشاهده ۲۵۵
۱۳۹۹/۰۴/۱۷- ۱۴:۳۴

وضعیت کشورها در مقابله با کرونا و چالش قدرت‌های جهان، موضوع بحث این برنامه از «طنین» کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وضعیت مبارزه با کرونا در آمریکا، خاورمیانه و کشورهای اتحادیه اروپا و اقدامات عملی برخورد با این معضل در «طنین» امشب سه‎شنبه 17 تیر، با حضور مرتضی مکی؛ کارشناس روابط بین‌الملل، بررسی می‎شود.
چگونگی تغییرات رفتار دولت‌ها و ملت‌های منطقه در دوران پسا کرونا در سایه عبرت از مشکلات این دوران، بررسی نظام‎های بهداشتی کشورها در مقابله با این ویروس و طرح اجباری کردن ماسک و موارد دیگر و تحلیل‎ها از نقض دموکراسی و آزادی‌های فردی بدین واسطه، مباحثی است که باتلاش کارشناسان برنامه نقد و تحلیل می‎شود.
مقایسه تصمیمات و اقدامات کشورهای اتحادیه اروپا با کشورهای خاورمیانه در زمینه مقابله با کرونا، علل بی‌ثمر بودن تحقیقات علمی در آمریکا در روند مبارزه با ویروس کووید 19 باوجود اختصاص بودجه و اعتبارات کلان به حوزه تحقیقات علمی و تاثیرات کرونا بر آینده صنعت توریسم نیز از جمله موضوعات مهمی است که در این برنامه تشریح می‎شود.
«طنین» به تهیه‎کنندگی رستم نادری، دستیاری تهیه؛ علی اکبر اسماعیل زاده و اجرای رسول شیخکانلو، امشب 17 تیر، ساعت 21:30، به وقت تهران به طور زنده، روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می‎رود.

امتیاز شما