امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلاش رسانه ملی برای گسترش پوشش تلویزیون و رادیو

مشاهده ۴۹۲
۱۳۹۹/۰۴/۲۱- ۰۸:۱۹

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی از اهتمام رسانه ملی برای گسترش سیگنال رسانی تلویزیون و رادیو در مراکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما در نشست شورای معاونان و همچنین مدیران فنی صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به رویکرد رسانه ملی در پوشش گسترده تلویزیون و رادیو در استان‌ها گفت: بهبود کیفیت سیگنال‌رسانی و تقویت زیرساخت‎ها از اولویت‎های سازمان صداوسیما است.

رضا علیدادی به‎کارگیری تجهیزات نوین و خودکفایی در تولید تجهیزات ضروری صداوسیما را از مهم‎ترین برنامه این سازمان دانست و افزود: به‎کارگیری متخصصان و نیروهای تحصیلکرده در کنار به روز کردن تجهیزات، کیفیت خدمات‎رسانی رسانه ملی به مردم کشور را افزایش می‎دهد.

وی در ادامه  با اشاره به پیشگامی صداوسیمای مرکز گیلان در پوشش بیش از 99 درصدی پوشش رادیو و سیگنال رسانی مطلوب تلویزیونی تصریح کرد: با توجه به سطح بالای فرهنگی مردم این استان، پوشش حداکثری رسانه‌‎ای بسیار مهم است و همه باید در کمک به توسعه و پیشرفت آن همت کنیم.

معاون توسعه و فناوری رسانه همچنین یکپارچه‌سازی اتوماسیون تولید و پخش، افزایش تولیدات در فضای مجازی و تکمیل شبکه پوشش را از دیگر اولویت‎های مرکز گیلان دانست و گفت: با توجه به راه‎اندازی ساختمان جدید صداوسیمای مرکز گیلان باید تجهیزات معاونت های تولیدی به ویژه معاونت رادیو هرچه سریعتر به ساختمان جدید انتقال یابد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان هم در این نشست با اشاره به رویکرد رسانه ملی در انعکاس مشکلات و آسیب‎های اجتماعی به مسئولان گفت: رسانه استانی برای توسعه همه جانبه استان اهتمام جدی دارد و با تولید آثار فاخر در بخش‎های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در مسیر تعالی گیلان حرکت می‎کند.

دکتر باقر باقرزاده در ادامه با اشاره به برخی کمبودهای فنی در مرکز گیلان افزود: بازسازی و افزایش سامانه‌های سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی به ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی، ارتقای تجهیزات مرکز و به روز کردن سامانه‌های تولید و پخش از مهم ترین نیازهای صداوسیمای مرکز گیلان است.

در این نشست همچنین هر یک از معاونان صدا، سیما، خبر، فضای مجازی، فنی، برنامه‌ریزی و صیانت و حفاظت و مدیر روابط عمومی مرکز گیلان درخصوص لزوم ارتقای تجهیزات فنی و برنامه‎ریزی برای بهکارگیری نیروی انسانی کارآمد و متخصص مطالبی بیان کرد.
در پایان این نشست دکتر علیدادی از روند پیشرفت فاز دوم ساختمان جدید و استودیوهای مرکز بازدید کرد و سپس ضمن بازدید از فرستنده‌های آزادگان، کیاشهر و زیبا کنار با مدیران هریک از فرستنده‌ها دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

تصاویر

امتیاز شما