امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

توجه ویژه برنامه رادیویی «سلامت باشید» به هفته سلامت

مشاهده ۹۳
۱۴۰۳/۰۲/۰۴- ۱۴:۰۷

در برنامه «سلامت باشید» رادیو جهان بین، برنامه‌های هفته سلامت تشریح و اهمیت این موضوع برای مخاطبان بازگو می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به منظور ارتقای سطح سلامتی و دانش عمومی‌شنوندگان و آشنایی با خدمات و دستاوردهای حوزه بهداشت، درمان و سلامت استان، همزمان با هفته سلامت با حضور مسئولان این حوزه، اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد.

در طول هفته سلامت دکتر صالحی فرد، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر جوادی معاون فنی و کلیج رئیس گروه تغذیه مرکز بهداشت استان با حضور در برنامه «سلامت باشید» به تبیین روزشمار این هفته با تأکید بر اهمیت شعار امسال هفته سلامت با عنوان «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» می‌پردازند.

سلامت خانواده و نظام ارجاع، سلامت خانواده و سلامت زمین، جوانی جمعیت و فرزندآوری، اطلاع رسانی از خدمات گروه‌های سلامت در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی و درمانی، طرح اعزام بسیج جامعه پزشکی به مناطق سخت گذر و کم برخوردار استان، روز جهانی بهداشت فرصتی برای دسترسی عادلانه به خدمات اولیه سلامت و دعوت از مردم برای شرکت در برنامه پیاده روی بزرگ سلامت همزمان در روز جمعه هفتم اردیبهشت مهمترین موضوعات برنامه «سلامت باشید» را در این هفته تشکیل می دهند.

آنونس، بسته‌های آموزشی، پیامک و تماس های تلفنی مخاطبان، موسیقی و خبرهایی از مراکز بهداشت نقاط مختلف استان، بخش های مختلف این برنامه هستند.

«سلامت باشید» به تهیه کنندگی زهرا اردستانی و گویندگی لیلا فرج زاده روزهای زوج از ساعت8:30 به مدت30 دقیقه به صورت پخش زنده با علاقه مندان به مباحث پزشکی و سلامت همراه می‌شود.

امتیاز شما