امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عیادت رئیس رسانه ملی از جمال شورجه +فیلم

مشاهده ۹۹۰
۱۳۹۸/۰۲/۱۱- ۱۶:۴۲

رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از جمال شورجه کارگردان متعهد و با سابقه سینما و تلویزیون عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی در این دیدار که سید مرتضی میرباقری، معاون سیما و مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی هم حضور داشتند، ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای این کارگردان مشهور و متعهد در گفت و گو با همسر،  فرزند و پزشک معالج جمال شورجه از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت. رئیس رسانه ملی در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل برای آقای شورجه گفت، سینما و تلویزیون به حضور هنرمندان متعهدی چون شما نیازمند است و دعا می‌کنیم هر چه سریعتر پروژه بزرگ حضرت موسی (ع) را پیش ببرید.

در این دیدار سید احمد میرعلائی، تهیه کننده سریال در دست تولید حضرت موسی (ع) که کارگردانی اش را جمال شورجه به عهده دارد گفت، آقای شورجه در تمام مدت بستری در بیمارستان، مدام پیگیر ادامه روند ساخت سریال است و به زودی بعد ازمرخص شدن از بیمارستان تولید سریال با حضور ایشان سرعت بیشتری می‌گیرد.

جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون آثاری چون سی و سه روز، شب دهم، باشگاه سری، عبور از خط سرخ، حماسه مجنون و مجموعه تلویزیونی شب چراغ را در کارنامه کاری خود دارد.    

  

ویدئوها

امتیاز شما