امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه پنج قرعه فال به حال تولیدکنندگان زد

مشاهده ۴۲۹
۱۳۹۸/۰۲/۱۷- ۱۴:۱۱

مجموعه مستند نمایشی «فال خوب، حال خوب» با رویکرد حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی و به‎منظور تحقق «رونق تولید» پنجشنبه هر هفته تقدیم مخاطبان شبکه پنج سیما می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این هفته ششمین قسمت از مجموعه مستند نمایشی «فال خوب، حال خوب» با رویکرد حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی و باهدف تحقق شعار سال بر روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.
رضا صراف تهیه کننده و کارگردان این مجموعه در خصوص امید آفرینی و تشویق تولیدکنندگان داخلی که این روزها با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند اظهار داشت: برای هم‎ذات‎پنداری بیشتر با مخاطب، تلاش کردیم از خود تولیدکنندگان در تهیه برنامه‌ها استفاده کنیم تا هم این عزیزان دغدغه‌های خود را به شکل مطلوب‎تر مطرح کنند و هم ارتباط موثرتری ایجاد شود.
وی افزود: مخاطب تلویزیون امروز به شدت از مستند در بسته‌های زمانی طولانی گریزان است و به همین دلیل تلاش کردیم تا با افزودن طعم کمدی و بازیگران نمایشی به برنامه، در بسته‌های زمانی 13 الی 15 دقیقه ای مجموعه مستند نمایشی «فال خوب، حال خوب» را روی آنتن ببریم. صراف با بیان اینکه تولید مجموعه مستند نمایشی «فال خوب، حال خوب» ابتدا برای سیزده قسمت برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: بازیگران نمایشی پس از پخش قسمت ششم از مجموعه جدا خواهند شد و باید برای ساخت قسمت‎های بعدی فکر جدیدی اندیشیده شود.
مجموعه مستند نمایشی «فال خوب، حال خوب» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که با هدف تحقق شعار سال، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آفرینی در جامعه ایرانی خاصه میان تولیدکنندگان داخلی، پنجشنبه هر هفته ساعت 20:40 پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز جمعه ساعت 10 خواهد بود.

امتیاز شما