امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
تولید مجموعه تلویزیونی《... و ناگهان سیل》در مرکز بسیج صدل و سیما
تولید مجموعه تلویزیونی《... و ناگهان سیل》در مرکز بسیج صدل و سیما

روایتی متفاوت از نا خوشی‌ها و خوشی‌های سیل اخیر

مشاهده ۳۸۰
۱۳۹۸/۰۳/۰۷- ۱۰:۳۴
تعداد بازدید:380

مجموعه تلویزیونی《... و ناگهان سیل》از تولیدات مرکز بسیج رسانه ملی خاطرات مردم مناطق سیل‎زده و حس نوع‎دوستی و مشارکت اجتماعی مردم را در مواقع بحرانی به نمایش می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد حسین اقبال دوست، مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج صداوسیما از تولید تولید مجموعه تلویزیونی《... و ناگهان سیل》در مرکز بسیج صدل و سیما خبر داد وگفت: پس از حضور فعال مرکز بسیج صداوسیما در پوشش اخبار و رویدادهای مناطق سیل‎زده و به منظور تداوم این فعالیت‌ها تولید مجموعه تلویزیونی ... و ناگهان سیل در دستور کار گروه تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما قرار گرفت تا با تاکید بر مشکلات مردم مناطق سیل‎زده و انعکاس حس هم‎نوع‎دوستی مردم ایران زمین،  بستری متفاوت برای روایت این موضوعات ایجاد شود.
وی افزود: به همین منظور  در هر یک از قسمت‎های مجموعه تلویزیونی《... و ناگهان سیل》یک خانواده تهرانی میزبان یک خانواده از مناطق سیل‎زده می‌شود تا هم اتفاقات و خاطرات مردم مناطق سیل‎زده روایت شود و هم حس نوع‎دوستی و مشارکت اجتماعی مردم در مواقع بحرانی به نمایش گذاشته شود.
مجموعه تلویزیونی《...و ناگهان سیل》در ۱۵ قسمت ۲۵ دقیقه‎ای به تهیه کنندگی و کارگردانی پیام ابراهیم پور تهیه شده است.
بر این اساس این گزارش مجموعه تلویزیونی《... و ناگهان سیل》 تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۱۳:۲۰ از شبکه یک سیما پخش می‎شود.

امتیاز شما