امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه آفتاب تجلّیگر همبستگی روز قدس

مشاهده ۵۹۳
۱۳۹۸/۰۳/۰۸- ۱۴:۵۱

شبکه آفتاب با برنامه‎های ویژه خود در روز قدس با مخاطبان هم استانی‎اش همراه می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سلام بر قدس» عنوان ویژه برنامه زنده تلویزیونی سیمای شبکه آفتاب است که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، به مدت 290 دقیقه از ساعت 22 الی 22:50 روز پنجشنبه 9 خرداد و همچنین از ساعت 9 الی 13 روز جمعه 10 خرداد سال 98، به تهیه‎کنندگی خانم ندا حسین‎آبادی و اجرای آقایان مصطفی ابراهیمی و فرشاد صابری، از قاب سیمای استانی شبکه آفتاب تهیه و پخش خواهد شد. این برنامه با موضوع گرامیداشت روز جهانی قدس و با هدف دعوت از مردم شریف استان مرکزی باهدف حضور عظیم و پرشور و شعور در راهپیمایی این روز مهم با آیتم‎هایی از قبیل: مجری، اطلاع رسانی پیام آیت‎الله درّی نجف آبادی (نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک)، اطلاع‎رسانی پیام و بیانیه استاندار محترم و فرمانداران استان، اعلام مسیرهای راهپیمایی، پخش گزارش‎های مردمی، خواننده، کارشناس و... با رویکرد انعکاس حضور عظیم مردم در نقاط مختلف استان مرکزی، تقدیم نگاه گرم بینندگان ارجمند رسانه استانی خواهد شد.
صدای شبکه آفتاب نیز با تولید و پخش ویژه برنامه رادیویی «قبله نخستین» به‎صورت زنده و مستقیم، در روز جمعه 10 خرداد ماه 98، با شنوندگان رادیو استانی همراه می‎شود. ویژه برنامه «قبله نخستین» عنوان ویژه برنامه زنده رادیویی است که در روز جهانی قدس، به‎مدت 180 دقیقه به تهیه‎کنندگی معصومه فراهانی و گویندگی شهرام ترکمانی و خانم شهپر عسگری با موضوع پوشش حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و محور «روز قدس نماد همبستگی اسلامی» از صدای شبکه آفتاب تقدیم شنوندگان این شبکه می‎شود.
این برنامه با آیتم‎هایی از جمله برگزاری گفتمان جوان با موضوع تقابل صهیونیسم جهانی با اسلام، ارتباط با مراکز شهرستان‎های استان، موسیقی و ترانه‌های حماسی، کارشناس، گزارش‎های زنده از مراسم راهپیمایی و... از رادیو آفتاب روی آنتن می‌رود.
معاونت خبر استان مرکزی نیز با تولید گزارش‎های ویژه خبری با موضوع گرامیداشت روز جهانی قدس، پوشش زنده جلسات و رویدادهای خبری استان، پوشش مراسم راهپیمایی در بیش از 100 نقطه شهری و روستایی، برقراری ارتباط با شبکه خبر، پخش گزارش‎های خبری مرتبط موضوعی، ارتباط زنده از 6 شهرستان استان و... مجموعاً بیش از 250 دقیقه خبر، مصاحبه و گزارش برای روز مذکور پیش‎بینی کرده است.

تصاویر

امتیاز شما