امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیوقزوین برای روزهای 14 و 15 خرداد

مشاهده ۳۷۱
۱۳۹۸/۰۳/۱۲- ۱۵:۳۴

رادیو قزوین در روزهای 14 و 15 خرداد برنامه‌های ویژه‎ای تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «عروج آفتاب»، برنامه «طلیعه»  در روز 14 خرداد ماه و ویژه برنامه «شکرانه» در روز 15 و 16 خرداد ماه از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.
این ویژه‌ برنامه‌ها با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و معرفی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان الگویی انقلابی و کاربردی برای تمامی اقشار جامعه از شبکه استانی صدای مرکز قزوین تقدیم شنوندگان می‌شوند.
برنامه «طلیعه» روز 14 خرداد ساعت 17:25 تا 18:25  به صورت میزگرد با حضور کارشناسان به سی‎امین سالگرد رهبری آیت الله خامنه ای و بررسی روند انتخاب ایشان بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) می‎پردازد و شیوه مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری را در طول سال‎های بعد از انقلاب اسلامی‌ بررسی می‌کند.
ویژه برنامه‌های رادیویی «عروج آفتاب» و «شکرانه» شامل بخش‎های مختلفی همچون گفت‎وگوی کارشناسی، گزارش مردمی، تحلیل زندگی و شخصیت حضرت امام خمینی(ره)، نگاهی به سیره و روش امام خمینی (ره) و همچنین گزارش از مراسم و برنامه‌های سطح شهر در پاسداشت مقام والای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد است که از رادیو قزوین پخش خواهند شد.
ویژه برنامه «عروج آفتاب» روز 14 خرداد، ساعت 10 تا 11:30 و ویژه برنامه «شکرانه» روز 15 خرداد، ساعت 10 تا 11:30 از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

امتیاز شما