امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مراسم سوگند خوردن ریاست اقلیم کردستان عراق

مشاهده ۸۲۱
۱۳۹۸/۰۳/۲۰- ۱۴:۲۳

موضوع سوگند خوردن رئیس جدید اقلیم کردستان عراق، امروز دوشنبه 20 خرداد در برنامه «طنین» کانال کردی شبکه جهانی سحر به بحث درمی‎آید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سیاسی «طنین» کانال کردی شبکه سحر، امروز به سوگند خوردن «نیچیروان بارزانی» برای ریاست اقلیم کردستان عراق اختصاص دارد. در برنامه «طنین» درباره اداره کابینه کنونی اقلیم کردستان تا زمان گرفتن رای اعتماد کابینه نهم از پارلمان و روند تشکیل کابینه  بحث و تبادل نظر خواهد شد. اینکه حزب پارتی برای تشکیل کابینه نهم، مجدداً روند مذاکرات جدیدی با احزاب شروع خواهد کرد و این که موضوع کرکوک و انتخاب استاندار آن، برای مشارکت یکتی در کابینه نهم، شرط است از دیگر محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد. کارشناس برنامه همچنین به برنامه‌های «نیچروان بارزانی» و مهم‎ترین اولویت‎های وی برای ریاست بر اقلیم، مطالبی مطرح خواهد کرد.
تهیه کننده امروز « طنین » عبدالجواد رشیدی و اجرای آن بر عهده « عبدالله عابدی » است. دستیاری تهیه این برنامه را نیز علی اکبر اسماعیل زاده برعهده دارد. «طنین» هر دوشنبه ساعت 21:30 به وقت تهران از کانال کردی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما