امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مومنی در دیدار با معاون سیما:
مومنی در دیدار با معاون سیما:

تلویزیون یاریگر ستاد مبارزه با مواد مخدر

مشاهده ۳۰۰۸
۱۳۹۸/۰۳/۲۹- ۱۰:۴۳
تعداد بازدید:3008

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با معاون سیمای رسانه ملی تلویزیون را یاریگر اصلی این ستاد خواند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر در نشست مشترک با معاون سیمای رسانه ملی تلویزیون را از یاری‎گران اصلی این ستاد برشمرد و گفت: این ستاد برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر شعار «یاری گر هم باشیم» را انتخاب کرده است.

سردار مومنی در این نشست که مجید زین العابدین، مدیر شبکه یک سیما نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از تعامل شبکه‌های تلویزیون با این ستاد افزود: اعتیاد باتلاقی است که افراد گرفتار در آن به سختی نجات پیدا می‌کنند، به همین علت در سیاست ستاد، پیشگیری بر درمان اولویت دارد و از تلویزیون می‎خواهیم این واقعیت را به خانواده‌ها متذکر شود.

دکتر مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی نیز در این نشست با استقبال از تشکیل کمیته مشترک رسانه‎ای بین سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر باید صادقانه با واقعیت‎های این حوزه مواجه شد. وی افزود: تلویزیون علاوه بر فرهنگ‎سازی، در این باره مطالبه‎گری هم می‎کند و برنامه‎سازان باید وظایف و تکالیف همه دستگاه‌های مسئول در خصوص مبارزه با اعتیاد را مطالبه کنند و بدون تعارف به اطلاع مردم برسانند. دکتر میرباقری تصریح کرد: برای مقابله با این آسیب اجتماعی باید از ساختارهای متنوع برنامه سازی بهره گرفت و فرهنگ سازی غیرمستقیم از روش‎های موثر تلویزیونی در مبارزه با اعتیاد است.

امتیاز شما