امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز طرح تابستانی «انس با قرآن کریم 1453» در رسانه ملی

مشاهده ۸۵۴
۱۳۹۸/۰۴/۰۹- ۱۴:۴۸

همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، ویژه برنامه تلویزیونی «انس با قرآن کریم 1453» در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، سیزدهمین طرح  بزرگ قرآنی رسانه ملی با محوریت حفظ قرآن کریمبا همت شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «انس با قرآن کریم 1453»  روی آنتن شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی می رود. بر این اساس،

در شبکه قرآن و معارف سیما این برنامه با نام «انس با قرآن کریم 1453» به تهیه کنندگی امید ولی زاده روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18 تا 19 در 2 بخش آقایان و بانوان با اجرای احمد شفازاده و الهام غفاری و همچنین کارشناسی محمد مهدی بحرالعلوم در بخش برادران و ماندگارمهر و مسلمی در بخش خواهران به روی آنتن می‌رود. طرح درس روزانه حفظ سوره‌های جزء سی قرآن کریم، مسابقه روزانه با محوریت آیات جزء سی، آموزش مفاهیم و تجوید قرائت توسط اساتید بهشتی و موسوی بلده و نیز وله‌های مرتبط با این انس با قرآن کریم از بخش های درنظر گرفته شده برای «1453» می‌باشد.

یادآور می‌شود، شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله: رادیو قرآن و شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش، مستند، کودک، افق و ... از جمله همراهان شبکه قرآن و معارف سیما در این طرح تابستانی هستند.

امتیاز شما