امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

لذت تماشای فینال جام ملت‎های آمریکای جنوبی در شبکه ورزش سیما

مشاهده ۱۰۶۸
۱۳۹۸/۰۴/۱۵- ۰۹:۴۴

شبکه ورزش سیما دیدارهای جذاب نهایی و رده‎بندی فوتبال جام ملت‎های آمریکای جنوبی را از برنامه «لذت فوتبال» به طور زنده پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه وزش سیما که از همان نخستین روز آغاز مسابقات فوتبال کوپا آمه‎ریکا با پخش این دیدارها مخاطبان همیشگی خود را همراهی کرده است، در نظر دارد در برنامه لذت فوتبال نسبت به پخش دیدارهای جذاب نهایی و رده بندی نیز اقدام کند.

مسابقات فوتبال کوپا آمه‎ریکا پس از ۳ هفته بازی‌های جذاب به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود از این رقابت‌ها تنها ٢ بازی دیدارهای رده ‌بندی و فینال باقی‌مانده است. شبکه ورزش سیما که تمامی رقابت‌های این دوره از مسابقات را از طریق برنامه پرمخاطب «لذت فوتبال» روی آنتن برده است، قصد دارد با انرژی و رویکرد ویژه‌تری بازی‌های پایانی این جام را نیز پخش کند. شنبه‌ 15 تیر ساعت ۲۳:۳۰ دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها میان آرژانتین و شیلی برگزار می‌شود و ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه 17 تیر نیز تیم‎های برزیل و پرو در دیدار نهایی به مصاف هم می‎روند. شبکه ورزش و برنامه «لذت فوتبال» نیز در برنامه‎ای ویژه، ضمن پوشش این ۲ بازی، با دعوت از میهمانان نام‌آشنای حوزه ورزش به تحلیل  این مسابقات به ویژه این دو دیدار می‎پردازد. گروه محتوای برنامه لذت فوتبال نیز بخش‌های تصویری فوق‌العاده‌ای برای دیدارهای فینال و رده‌بندی تدارک دیده که مخاطبان شبکه ورزش را بیشتر با عملکرد تیم‌ها در مسابقات آشنا می‌کند.

برنامه «لذت فوتبال» شنبه و یکشنبه 15 و 16 تیر از ساعت 23 با پخش دیدارهای رده بندی و نهایی مسابقات فوتبال کوپا آمه‎ریکا میهمان خانه‌های مردم می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما