امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

امضای تفاهم‌نامه دفتر دانش‌پژوهان، تشکل‌های شاهد و ایثارگر با رادیو تهران

مشاهده ۳۸۹
۱۳۹۸/۰۴/۱۸- ۱۰:۲۴

تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و شبکه رادیویی تهران به امضای مدیران این دو مجموعه رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، 17 در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با رادیو تهران گفت: در دیدار قبلی موضوعات مختلفی مطرح و ایده‌های بسیاری شکل گرفت و پیشنهادهایی را برای بازتاب موضوع نخبگان در جامعه ایثارگری و بخش‌هایی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه دادیم. بر همین اساس مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری بین مرکز دانش‌پژوهان و شبکه رادیویی تهران به امضا برسد تا در قالب آن به اهداف موردنظر برسیم.

مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اهداف مختلفی را به‌خصوص در حوزه‌های کسب و کار و شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کند که می‌توانند از نظر رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرند. مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با بیان اینکه در سال‌های گذشته فرزندان شهدا و ایثارگران دارای نیازهای آموزشی بودند، افزود: هم‌اکنون نخبگان شاهد و ایثارگر با تلاش‌های خود باعث ارتقای سطح علمی جامعه شده‌اند و مقاله‌های علمی‌ بسیاری از این عزیزان در سطح بین‌المللی باعث سربلندی کشورمان می‌شود و امیدواریم با کمک رسانه‌ها بتوانیم شناخت خوبی را از این عزیزان و فعالیت‌هایشان در جامعه ایجاد کنیم.

حمید صحراگرد، مدیر شبکه رادیویی تهران نیز در این مراسم، کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران را فعالیتی مقدس توصیف کرد و گفت: این کار دارای اجر و منزلتی  بالاست که قابل مقایسه با هیچ فعالیتی نیست و خوشبختانه امروز بخشی از این توفیق نیز نصیب ما شده تا با این مجموعه همکاری داشته باشیم. وی افزود: نگاه ما به این همکاری مشترک به‌صورت فعالیت اداری نیست و ما خود را عضوی از این مجموعه می‌دانیم . ما مسائل و مشکلات رایج را برای پوشش برنامه‌های مرتبط با ایثارگران از سر راه بر می‌داریم و در این مسیر نیاز به همکاری با قدرت شما نیز هستیم. در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و شبکه رادیویی تهران به امضای مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و مدیر شبکه رادیویی تهران رسید.

 

امتیاز شما