امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

واکاوای سخنان دبیرکل حزب الله لبنان درباره وحشت آمریکا از ایران

مشاهده ۴۸۵
۱۳۹۸/۰۴/۲۳- ۱۱:۲۲

امروز «نگاه هفته» کانال اردو به سخنان اخیر حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره جمهوری اسلامی ایران و توان حزب‎الله در مقابل رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «نگاه هفته» امروز یکشنبه 23 تیر، کانال اردوی شبکه جهانی سحر، مهم‎ترین اخبار هفته گذشته بررسی و تحلیل می‌شود. امروز «نگاه هفته» کانال اردو به سخنان اخیر حسن نصرالله دبیرکل حزب‎الله لبنان درباره جمهوری اسلامی ایران و توان حزب‎الله در مقابل رژیم صهیونیستی می‌پردازد. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‎وگوی اخیر خود با شبکه المنار با اشاره به عقب‎نشینی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از جنگ با ایران گفت: رئیس جمهوری آمریکا پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی تهدید کرد اما پس از آن گفت که حمله را به تاخیر انداخته است ولی این صحت ندارد و کاخ سفید از حمله به ایران هراس دارد.

این برنامه همچنین به سخنان دبیرکل حزب‎الله لبنان به توان موشکی و تهاجمی مقاومت می‌پردازد که طبق گفته سید حسن نصرالله اگر این نیروها بخواهند می‎توانند اسرائیل را به عصر حجر بازگردانند. از دیگر محورهایی که در «نگاه هفته» به آن پرداخته می‌شود حمایت‎ها و تظاهرات مختلف مسلمانان و فعالان حقوق بشر در سراسر جهان در خصوص آزادی شیخ زکزاکی رهبر جنبش شعیان نیجریه و بدعهدی اروپا در اجرای برجام و افزایش سطح غنی سازی اورانیوم از سوی ایران خواهد بود.

تهیه‎کننده امروز برنامه «نگاه هفته» محسن خروجی است و اجرای برنامه را عظیم سبزواری بر عهده دارد. «نگاه هفته» یکشنبه‎ها ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما