امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

برجام پیروزی بزرگ سیاسی و اخلاقی ایران در تاریخ

مشاهده ۱۶۲
۱۳۹۸/۰۴/۲۴- ۱۲:۱۳

برنامه «انداز جهان» امروز دوشنبه 24 تیر، کانال اردوی شبکه سحر به سخنان رئیس جمهوری ایران در جمع پرشور مردم خراسان شمالی درباره تحولات اخیر و تنش در رابطه ایران و آمریکا و مسئله برجام می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانال اردوزبان شبکه جهانی سحر برای انعکاس اخبار و رویدادهای مهم خبری، در برنامه میزگرد سیاسی با عنوان «انداز جهان» امروز به سخنان رئیس جمهوری کشورمان در استان خراسان شمالی اختصاص دارد. این برنامه به سخنان حجت‌الاسلام‎والمسلمین دکتر حسن روحانی در نشست شورای اداری و برنامه‎ریزی استان خراسان شمالی می‌پردازد که درباره تحریم‎های ظالمانه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران گفت: آمریکایی‌ها ۱۴ ماه است سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده‎اند که اگر این تحریم‌ها را برای هر ملتی به کار می‌گرفتند آن ملت را از پا در می‌آورد، اما ملت ایران پا برجا ایستادند و آمریکا شکست خورد. این برنامه همچنین به سخنان رئیس جمهوری ایران درخصوص نمایش قدرت ایران در عرصه بین‎المللی می‌پردازد. حسن روحانی دیروز تاکید کرد: ایران اسلامی در جنگ تحمیلی قدرت دفاعی و در مذاکرات برجام، قدرت سیاسی و حقوقی خود را به نمایش گذاشت. رئیس جمهور و هیات همراه روز گذشته برای افتتاح چندین طرح عمرانی به خراسان شمالی سفر کرده است. برنامه «انداز جهان» به تهیه‎کنندگی محسن روخ دوست و کارشناسی محتوایی حسام الدین مهاجری تولید می‌شود.

«انداز جهان» امشب ساعت 20:30 به وقت تهران از کانال اردو پخش می‌شود. بازپخش آن ساعت‎های 2:34 بامداد، سه‌شنبه 24 تیرماه و 13:14 است.

امتیاز شما