امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده مسابقات بین‌المللی بسکتبال از شبکه‌ اشراق

مشاهده ۵۴۴
۱۳۹۸/۰۴/۲۵- ۰۹:۴۰

با استقرار واحد سیار تلویزیونی، واحدsng و مایکروویو، اولین تورنومنت بین‎المللی بسکتبال استان، به‎صورت زنده از شبکه ورزش، شبکه اشراق و شبکه استانی صدای مرکز زنجان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مسابقات تا 29 تیرماه امسال، ادامه خواهد داشت و  تیم‎های ملی نوجوانان و جوانان ایران، تیم ملی نوجوانان قطر، تیم ملی نوجوانان سوریه و یک تیم از استان زنجان در این رقابت‎ها حضور دارند.

عصر سه‌شنبه 25 تیر، تیم‌ ملی جوانان ایران و سوریه، ساعت 17 و تیم‌های ملی نوجوانان ایران و قطر  ساعت 19 و در روز چهارشنبه 26 تیر، نیز تیم‌های قطر و سوریه از ساعت 17 به مصاف هم می‌روند و تیم‌های زنجان و تیم ملی نوجوانان نیز در همین ساعت بایکدیگر به رقابت می‎پردازند.

در روز چهارم رقابت‌ها، پنجشنبه نیز تیم‌های ملی نوجوانان ایران و سوریه به مصاف هم می‎روند و از ساعت 19 نیز تیم زنجان به مصاف تیم ملی جوانان ایران خواهد رفت.

روز جمعه که روز پایانی رقابت‌ها است نیز از ساعت 17 تیم ملی جوانان ایران به مصاف تیم ملی نوجوانان ایران رفته و از ساعت 19 تیم زنجان به مصاف قطر می‌رود.

پخش زنده اولین دیدار بین تیم‎های ملی نوجوانان ایران و تیم استان زنجان شامگاه دوشنبه 24 تیرماه از شبکه اشراق با اقبال گسترده بینندگان مواجه شد.

امتیاز شما