امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه ویژه شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت‎های مذهبی

مشاهده ۱۹۰
۱۳۹۸/۰۵/۰۲- ۱۰:۵۷

جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با آیت‎الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر دیدار و گفت‎وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار  آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به شأن و جایگاه والای حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفت: ترویج سیره امیرالمومنین(ع)، ترویج همه ادیان و همه انبیا است و الحمدلله هم شبکه قرآن و هم بنیاد غدیر محور ترویج این امر مبارک هستند. رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهمیت رسانه ملی در تبیین مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر  خواستار تولید برنامه‌های با محوریت این فریضه شد.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر نیز با اشاره به در پیش بودن دهه غدیر، بر فعالیت همه دستگاه‌ها در این حوزه تاکید کرد و گفت: روزهای دهه غدیر نامگذاری شده است و از رسانه ملی می‎خواهیم ضمن تولید برنامه با این موضوع، هر روز برای ترویج موضوع مهم ولایت تلاش کند.

 شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، نیز با اشاره به اینکه فصل جدید کاری این شبکه، به صورت ویژه و خاص به مناسبت‎های مذهبی می‎پردازد، موضوع ولایت و امامت را از اولویت‎های برنامه‎سازی رسانه ملی دانست. همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما موضوع امر به معروف را از اولویت‎های این شبکه تلویزیونی خواند و اظهار داشت: امر به معروف را از حیطه مسئولان شروع می‎کنیم و دنبال آن هستیم که در دهه اول محرم شبکه قرآن به همراه یک شبکه معین به مباحث امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

امتیاز شما