امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه پرس تی وی به حمله موشکی انصارالله یمن به شهر الدمام

مشاهده ۳۵۷
۱۳۹۸/۰۵/۱۶- ۱۳:۳۹

برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) شبکه پرس تی وی حمله موشکی انصارا... یمن به شهر الدمام در شرق عربستان سعودی را به بحث و بررسی می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی مروه عثمان با اشاره به حمله انصارالله یمن با موشک جدید دوربرد به یک هدف نظامی مهم در الدمام که در پاسخ به حملات و جنایات عربستان سعودی و ریختن خون مردم بیگناه یمن صورت گرفت، به نقد و گفت‎وگو درخصوص جنگ عربستان و متحدانش با یمن از زمان شروع این جنگ و ناتوانی عربستان در رسیدن به اهدافش و پایان دادن به این جنگ می‌پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن بررسی تصمیم امارات برای خروج نیروهایش از یمن، تبعات خروج نظامی امارات از یمن برای عربستان و مشکلاتی که برای این کشور ایجاد می‌کند به تبادل نظر گذاشته می‎شود.
نگاهی به روابط عربستان و امارات و اختلافات اخیرا میان این دو کشور و مروری بر تلاش‎های مقامات عربستانی برای منصرف کردن امارات از تصمیمش برای خروج از یمن نیز از دیگر مباحثی است که در این برنامه واکاوی می‎شود.
زمان پخش «جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 19 مرداد است و تکرار آن شنبه ساعت 8، دوشنبه ساعت 5 و 15، سه‎شنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 19 و جمعه ساعت 13 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما