امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در هفته دولت

مشاهده ۳۸۹
۱۳۹۸/۰۶/۰۳- ۰۹:۲۳

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برنامه‌های متنوعی را پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای آذربایجان غربی در هفته دولت با برنامه‌های متنوع سعی می‌کند خدمات و عملکرد دولت در بخش‌های مختلف را معرفی کند.

ویژه برنامه «ائویمیز» به تهیه کنندگی فرزین صالحی با دعوت از خانواده کارمندان نمونه، در هفته دولت ساعت 12 از سیمای آذربایجان غربی روی آنتن می‌رود. برنامه تلویزیونی «اولدوز» به تهیه‌کنندگی اتابک حبیبی، در هفته دولت ساعت 21، با حضور استاندار، فرمانداران شهرستان‌های استان، معاونان استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی و نیز با حضور کارآفرینان نمونه، خانواده شهدا و جانبازان، هنرمندان برجسته و شاعران پخش می‌شود. این برنامه‌ها به تبیین عملکرد و معرفی دستاوردها و انعکاس فعالیت‌های دولت می‌پردازد.

شبکه رادیویی چی چست با ویژه برنامه «خدمت عرصه سی» به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی، به تبیین عملکرد دستگاههای خدمت رسان با حضور مسئولان می‌پردازد. در برنامه «سلام یاشایش» نیز هر روز فرمانداران شهرستان‌ها حضور دارند. همچنین برنامه‌های «مردم و مسئول لار»، «عرصه تولید» و «کندیمیز» هم در طول هفته دولت، با دعوت از مدیران ارشد دستگاههای دولتی، ضمن بزرگداشت یاد شهیدان والامقام دولت و تبیین اندیشه آنان در باب خدمت رسانی و همدلی و همزبانی دولتمردان با مردم ، فعالیت‌ها و عملکرد دولت در بخش‌های مختلف را منعکس می‌کند.

پوشش خبری طرح‌های افتتاح شده ویژه هفته دولت در نقاط مختلف استان، تهیه گزارش و مستندهای خبری با رویکرد رونق تولید و توسعه استان و ... از برنامه‌های معاونت خبر مرکز آذربایجان غربی است.

امتیاز شما