امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های صدا‌وسیمای گلستان در هفته امر به معروف و نهی از منکر

مشاهده ۲۰۶
۱۳۹۸/۰۶/۰۹- ۱۱:۲۷

صدا‌وسیمای مرکز گلستان به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، ویژه برنامه هایی را تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان با ویژه برنامه «راه روشن» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گل‌خطیر، در 20 برنامه 7 دقیقه‌ای در قالب سخنرانی‌های نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان و دیگر ائمه جمعه استان ویژه هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر و عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت با مخاطبان همراه می‌شود.

برنامه زنده «احلی من العسل» به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی ابراهیم امیرخانی و وحید حسین زاده، پخش زنده ویژه برنامه‌های نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی  از شبکه گلستان و شبکه‌های سراسری، برنامه «لحظه‌های ملکوتی» با تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلخطیر و هادی حق شناس در 7 قسمت 20 دقیقه ای با حضور ائمه جمعه استان و برنامه «خانه محبت» با حضور کارشناسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز به این مناسبت است.

شبکه استانی صدای گلستان هم برای این هفته دو ویژه برنامه «خانه ما» و «حریم حسن» را تهیه کرده است.

برنامه «خانه ما» به تهیه کنندگی شهده شاکری‌نژاد و گویندگی زهرا حسن‌زاده و ارمغان سرایداری، با حضور کارشناس مذهبی و گزارش مردمی و ... ساعت 10:5 پخش می‌شود. همچنین برنامه «حریم حسن» با موضوع عفاف و حجاب، به تهیه کنندگی مجتبی طالبی ساعت15:30 در 7 قسمت 30 دقیقه ای با آیتم‌های کارشناس مذهبی و گزارش مردمی و ...روی آنتن می‌رود.

رادیو ترکمنی با ویژه برنامه‌های «یادلامه» (به یاد آن روزها) به مدت 120 دقیقه به تهیه کنندگی احمد قرنجیک، عبدالطیف گرکز و لطیفه دوجی با حضور کارشناسان مذهبی، گزارش‌های مردمی و «اولکام» با موضوع تاسوعا و عاشورای حسینی با نگاه ویژه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، با شنوندگان همراه می‌شود.

برنامه‌های «گوهر جوانی» ساعت 21:25 به مدت 20 دقیقه، به تهیه کنندگی لطیفه دوجی، «چشمه ایمان» با حضور کارشناس مذهبی، به تهیه کنندگی عبدلطیف گرکز از ساعت 19:30 به مدت 25 دقیقه، «نغمه» از ساعت 20:20 به مدت 15 دقیقه، «در محضر آفتاب» ساعت  21:35 به مدت 10دقیقه، «جهان سیاست» ساعت 20:45 به تهیه کنندگی احمد قرنجیک و ... از دیگر برنامه‌های رادیو ترکمنی به این مناسبت است.

حوزه معاونت خبر این مرکز هم به منظور تکریم این هفته با 4 گزارش تولیدی و خبری،  5 گزارش رادیویی و 6 خبر مکتوب در صفحه خبرگزاری استانی در این هفته همراه مردم گلستان می‌شود.

امتیاز شما