امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مقاومت، «از سر تا سرو»

مشاهده ۲۱۱
۱۳۹۸/۰۷/۰۲- ۱۱:۱۳

ویژه برنامه «از سر تا سرو» با یادآوری حماسه‌های ماندگار و شناساندن مفاهیم اصلی دفاع‌مقدس، به تبیین و معرفی مفهوم ارزشمند مقاومت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «از سر تا سرو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که با یادآوری مفاهیم اصلی دفاع‌مقدس از قبیل ایثار، جهاد و شهادت، اعتقاد عملی به نهضت حسینی(ع)، پایبندی به اصول اسلام ناب محمدی(ص) و مبانی ارزشمند انقلاب اسلامی‌، به تبیین و معرفی مفهوم ارزشمند مقاومت می‌پردازد.
بررسی موضوع مقاومت عملی در حرکت‌های جهادی، تحلیل عرصه‌های مقاومت در موضوعات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و بررسی زندگی سرداران شهید دفاع مقدس از موضوعات مهم این ویژه برنامه است.
در برنامه «از سر تا سرو» مخاطبان با محورهایی همچون معرفی عرصه‌های مقاومت در چارچوب‌های سیاست و امنیت در دفاع مقدس با تأکید بر عرصه‌های خارجی و عدم وابستگی به غرب و شرق، اقتصاد در دفاع‌ مقدس و فرهنگ دفاع‌ مقدس در ایستادگی مقابل تهاجم فرهنگی روبرو می‌شوند.
اقتصاد در دفاع مقدس؛ از عناوینی است که به نقش مردم در اقتصاد و سیاست اقتصادی دولت می‌پردازد و فرهنگ در دفاع مقدس؛ ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی و پیروی از فرهنگ درونی و نقش رسانه‌ فعلی در گسترش فرهنگ مقاومت را بررسی می‌کند. 
ویژه برنامه «از سر تا سرو» در هفته دفاع مقدس از ساعت ۲۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می‌رود.


امتیاز شما